Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thequeensmum
Berichten: 3530
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:04

Ik heb sinds een paar maanden de Sloggi Romance taislip en nog nooit zo’n fijne slip gehad. Zo zie je maar, het kan verkeren. Ik denk dat mijn model heel anders is als dat van jou!!

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:22

xSCWx schreef:
Blijf aub reviews posten :D
Ik heb heel veel van die Sloggi Zero feel onderbroken gehad maar allemaal hadden ze wel iets: randjes die stiekem toch oprolden en daardoor irritanter dan een gewone onderbroek met naadjes, in de naadjes kruipen en rare vorm, te breed aan de voorkant en in het midden te smal waardoor het overal in kruipt tenzij je hem verder naar achteren trekt waardoor hij flink boven je broek uit steekt.
Ik zweer nog steeds bij de Björn Borg hipsters.

Heb ik ook met de zero feel onderbroeken.
Maar de zero feel beha's zijn daarentegen fantastisch.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:34

Alsjeblieft TS.
Ik zweer bij deze boxers. Zijn echt podiumbeesten, geen last van pleinvrees. Charmant nope, maar comfort yes! Ik heb al het andere uit mn kast gemieterd en alleen deze liggen er nog. Ik werd bijna agressies van de pleinvreesbroekjes

https://www.livera.nl/livera-boxer-zwar ... ZQQAvD_BwE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:05

Hilli schreef:
Dilan93 schreef:
En over het algemeen gaat dat sexy ondergoed dat je voor je partner aantrekt net zo snel weer uit als dat je het aangetrokken hebt :))

Trek jij iets straks aan,dan trek ik het straks uit <<) :)) :')


Moet je niet die kuisheidsgordel aan doen hé :D


truus1957 schreef:
Ik heb sinds een paar maanden de Sloggi Romance taislip en nog nooit zo’n fijne slip gehad. Zo zie je maar, het kan verkeren. Ik denk dat mijn model heel anders is als dat van jou!!


Je mag deze wel overnemen hoor. Ik heb gewoon een uitgezakte kont, want ben moeder geworden _O-


Saaams schreef:
Alsjeblieft TS.
Ik zweer bij deze boxers. Zijn echt podiumbeesten, geen last van pleinvrees. Charmant nope, maar comfort yes! Ik heb al het andere uit mn kast gemieterd en alleen deze liggen er nog. Ik werd bijna agressies van de pleinvreesbroekjes

https://www.livera.nl/livera-boxer-zwar ... ZQQAvD_BwE


Podiumbeest, goed gevonden :j
Vallen kwa prijs ook wel mee dus zal er een bestellen!

thequeensmum
Berichten: 3530
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:52

Haha TS, jij een uitgezakte moederkont? Ik ben oma!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:04

truus1957 schreef:
Haha TS, jij een uitgezakte moederkont? Ik ben oma!!!


Oma met een kek bol kontje blijkbaar :9
De slip is nog steeds ter overname hoor :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:27

Die kuisheidsgordel aandoen op oudejaar, sleutel verbergen en je vriend kan "kraak de code" spelen met middernacht als eindlimiet :))

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:45

Varekaj schreef:
Die kuisheidsgordel aandoen op oudejaar, sleutel verbergen en je vriend kan "kraak de code" spelen met middernacht als eindlimiet :))

_O- _O-

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:19

Naar aanleiding van dit topic toch maar de sloggi midi besteld. Hopelijk wordt dat hem want ik word echt doodmoe van al die onderbroeken met pleinvrees.

Schrik er wel heel erg van hoe duur onderbroeken zijn. Ik had altijd 3 voor 5 euro van de Hema en die zaten perfect, maar die zijn er helaas niet meer.
16 euro voor een onderbroek die mogelijk pleinvrees heeft vind ik wel veel geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:30

Varekaj schreef:
Die kuisheidsgordel aandoen op oudejaar, sleutel verbergen en je vriend kan "kraak de code" spelen met middernacht als eindlimiet :))


_O- Klinkt als een plan!


zonnebloem18 schreef:
Naar aanleiding van dit topic toch maar de sloggi midi besteld. Hopelijk wordt dat hem want ik word echt doodmoe van al die onderbroeken met pleinvrees.

Schrik er wel heel erg van hoe duur onderbroeken zijn. Ik had altijd 3 voor 5 euro van de Hema en die zaten perfect, maar die zijn er helaas niet meer.
16 euro voor een onderbroek die mogelijk pleinvrees heeft vind ik wel veel geld.


Nou inderdaad! Ik kan ook een onderbroeken winkel beginnen voortaan. Ligt voor een klein fortuin nutteloos te wezen in de kast...
Vriend is wel fan van de romance midi, hij noemt het een Marilyn Monroe onderbroek :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:42

:D

Ik heb gewone onderbroeken die prima zitten, maar waarvan de randjes onder een skinny met niet perfect zittende taille altijd gaan snijden. En met paardrijden dan schuren. Of onder een delicate jurkje of rokje lijnen geven.

Onder een losse rok of jurkje draag ik liever een short. Bij langere buitenritten met flink wat stap, graag iets zonder naden en algemeen iets wat niet opkrult. Dus behalve pleinvrees... Ook geen eigenzinnigheid graag :')

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 16:44

Die Bjorn Borg boxers hebben bij mij ook pleinvrees. Net zoals die van Only. Heb nu zo'n groot model aan van Schiesser en die zit perfect, maar ik heb er helaas maar eentje van.
Ga die van hierboven eens bestellen. Voor de prijs moet je t niet laten...
Ik vrees enkel dat de pijpjes gaan opkrullen. Ook zo'n dingetje.

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 17:32

Nou dames, ik geloof dat we er een wetenschap van moeten maken. Ik zie overal wel van die ‘bij dit figuur deze bikini/jurk/blouse’ dingen voorbij komen, maar nog niks voor een onderbroek bij een bepaald figuur.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 17:51

Nou... we roepen toch allemaal om ter hardste dat iedereen "in zijn kot" moet blijven omwille van corona?
Wat als onze onderbroek gewoon aangeeft het niet zo gezellig te vinden buiten, en daarom lekker de grot opzoekt?
Of vegetariër wil worden en zich daarom afkeert van het broodje rosbief? Misschien willen ze het broodje niet, maar enkel de rosbief met sausje?

(sorry...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:34

Varekaj schreef:
Misschien willen ze het broodje niet, maar enkel de rosbief met sausje?


Vooral dat sausje, bah :')

Heb de bestelling nogmaals gedaan in maat 40 (had de vorige keer maat 38 besteld). Nu wel van de romance de maxi slip.

Dat maat 40 is wel een dingetje... had maat 34 voor de kinderen dus ga nu even in een hoekje zitten huilen |(

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:15

S8903N schreef:
Varekaj schreef:
Misschien willen ze het broodje niet, maar enkel de rosbief met sausje?


Vooral dat sausje, bah :')

Heb de bestelling nogmaals gedaan in maat 40 (had de vorige keer maat 38 besteld). Nu wel van de romance de maxi slip.

Dat maat 40 is wel een dingetje... had maat 34 voor de kinderen dus ga nu even in een hoekje zitten huilen |(

Ja, het rekt allemaal een beetje op maar ze vallen ook wat klein volgens de kenners hier in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:39

ikke schreef:
Ja, het rekt allemaal een beetje op maar ze vallen ook wat klein volgens de kenners hier in huis.


Dan kan ik nu dus een klein beetje minder huilen :o

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 23:21

Oké naar aanleiding van dit topic heb ik toch maar de Sloggi basic midi besteld en die zitten toch echt wel heel fijn.

Ik had een doosje met 3 stuks besteld en toen ik dag 4 mijn eigen onderbroek weer aan moest heb ik meteen nog meer besteld. Geen gevis meer, ze blijven netjes zitten. Tweede setje wel een maatje groter besteld, want ze vallen inderdaad wel wat kleiner.

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 00:43

S8903N schreef:
Varekaj schreef:
Misschien willen ze het broodje niet, maar enkel de rosbief met sausje?


Vooral dat sausje, bah :')

Heb de bestelling nogmaals gedaan in maat 40 (had de vorige keer maat 38 besteld). Nu wel van de romance de maxi slip.

Dat maat 40 is wel een dingetje... had maat 34 voor de kinderen dus ga nu even in een hoekje zitten huilen |(


Vallen inderdaad echt klein uit en met wassen krimpen ze ook wat. Ik heb confectiemaat 38 en bestel de sloggi midi in maat 42. Dus niet huilen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:12

Update: alle sloggi’s zijn de vuilnisbak in gegaan (dag €60,-) en van ellende maar deze enorme tenten besteld:

https://www.otto.nl/p/1002809167/waesch ... 1002809212

En wat denk je? Slurp, weg onderbroek. Ik word er
he-le-maal krankjorum van! Nu maar fietsbroekjes dan |o Ben in de tussentijd in ieder geval een goede €100,- armer en een slecht humeur rijker.

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:54

Haha ahw wat een topic en situatie.. Y;(

Ik liep/loop hier ook altijd tegenaan maar heb daar met strings eigenlijk amper last van.. Is dat nog een optie?

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:56

Bekende ellende. Ik heb nu broekjes van HM, en hoewel die er een beetje flodderig uitzien blijven ze wel op hun plek.

belle_boef

Berichten: 10739
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:02

Wat een domper dat je nog niks fijns gevonden hebt. Elke dag merkbaar.

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:09

Geen hungry heart, wel een hungry ass inderdaad. Kansloos verhaal :n

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:29