Haar kapot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Haar kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 10:43

Hai mensies,
Laatst had ik me haar dus gebleekt na zoveel jaar en ging tijdens het bleken gewoon goed en alles, alleen nadat ik gister onder de dhouche vandaan kwam voelt het ineens ontzettend droog en stekelig aan, alsof het zeg maar uit n strobaal komt :')
Iemand tips of speciale shampoos?

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Haar kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:57

Niet teveel product gebruikt of te lang laten zitten? Best even de kapper bellen voor een goed product...

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:59

Na highlights gebruik ik Olaplex 3 en heb wel het idee dat het daardoor minder stug is

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 11:01

lovelynutia schreef:
Na highlights gebruik ik Olaplex 3 en heb wel het idee dat het daardoor minder stug is


Oeh thanks voor de tip, zal ff kieken!

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:03

Azijn in je haar doen, dat goed laten intrekken, uitspoelen en daarna een haarmasker :) zo doe ik het tenminste als mijn haar touw achtig aanvoelt na een vakantie met veel zeewater :o.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:03

Gebruik het door haar "handdoekdroog" te hebben, goed erin verdelen dan clip erin en zo lang mogelijk laten intrekken :P

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Haar kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:05

Knippen...

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:06

Neon schreef:
Knippen...

Of tondeuse erover als het echt niet meer te redden is. Maar een goede (!) kapper kan vast nog wel iets met het haar.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:07

Neon schreef:
Knippen...



Scheren...

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 11:31

Sintara schreef:
Azijn in je haar doen, dat goed laten intrekken, uitspoelen en daarna een haarmasker :) zo doe ik het tenminste als mijn haar touw achtig aanvoelt na een vakantie met veel zeewater :o.

Oeh, zal ik doen! Dankjee

nynke55 schreef:
Neon schreef:
Knippen...



Scheren...

jij neemt kale koppen niet te stoppen iets te letterlijk vlgs mij :')
Nee gatverdamme, met zo'n kortpittigkapsel lijk ik net n manwijf, vind mn vriend ook niet zo leuk :') _O-

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:33

Ik gebruik alleen producten van Holland en Barret,dan weet ik dat het 100% goed mijn haar is.Ze hebben hele fijne conditioners.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:45

Bleken is helaas echt funest voor je haar... Vind ik ook onwijs jammer, aangezien blonde babylights prachtig waren bij mij. Maar nu 2 jaar geleden er toch maar voor gekozen om te stoppen met blonderen en nu alles eindelijk is uitgegroeid is mijn haar eindelijk weer gezond :)
Investeer in een echt goede shampoo en conditioner, dingen van de drogist doen helaas helemaal niets voor je haar in deze staat. Zelf heb ik onwijs goede ervaringen met het merk L'anza na zo'n beetje alles geprobeerd te hebben :+

Je hebt er niets aan, maar niet bleken is echt het beste advies. Wanneer de schade is gedaan zal je haar niet meer worden zoals daarvoor. Een goed stuk eraf knippen kan helpen het gezonder te doen lijken!

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 13:43

Balenciaga schreef:
Bleken is helaas echt funest voor je haar... Vind ik ook onwijs jammer, aangezien blonde babylights prachtig waren bij mij. Maar nu 2 jaar geleden er toch maar voor gekozen om te stoppen met blonderen en nu alles eindelijk is uitgegroeid is mijn haar eindelijk weer gezond :)
Investeer in een echt goede shampoo en conditioner, dingen van de drogist doen helaas helemaal niets voor je haar in deze staat. Zelf heb ik onwijs goede ervaringen met het merk L'anza na zo'n beetje alles geprobeerd te hebben :+

Je hebt er niets aan, maar niet bleken is echt het beste advies. Wanneer de schade is gedaan zal je haar niet meer worden zoals daarvoor. Een goed stuk eraf knippen kan helpen het gezonder te doen lijken!


Jua de eerste keer ging het wel gewoon goed en toen weer donker gedaan wat weer saai werd op n gegeven moment dus weer in de bleek gegooid met helaas dit als resultaat |(

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Haar kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:46

Je hebt je haar dus eerst gebleekt, toen donker geverfd en toen weer gebleekt?

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Haar kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:02

Olaplex nr 3 indd!

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Haar kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:26

Ik zou een kapper om advies vragen en dus niet meer bleken. Is zó slecht voor je haar...