Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyKabal
Berichten: 747
Geregistreerd: 09-03-14

Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 18:25

Ik weet genoeg
Laatst bijgewerkt door AmyKabal op 14-07-19 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:26

Ik zou gewoon rustig afwachten, en zodra dat kan even een test doen. Veel meer kan je nu niet doen.

Ik zou het ook nog niet aan het afdelingshoofd vertellen, maar het nog eventjes voor jezelf houden.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 14-07-19 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:29

Afgelopen donderdag en nu opeens 5 dagen verder? Volgens mij zijn dat er maar 3?

Binnen 2 weken testen en dan heb jij jou antwoord. Kans is klein maar kan altijd.

Jolliegirl

Berichten: 32970
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:29

OKe, even serieus, dit is echt een hele stomme actie geweest van je.
Maar dit heb je zelf gelukkig in de gaten.

Als je zekerheid wilt, moet je lang de dokter gaan, die kunnen nu direct aan je bloed zien of je zwanger bent.

En ik zou dit soort fratsen niet meer uithalen hoor.... :=

Anoniem

Re: Omdat in het even kwijt moet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:30

Jolliegirl: Nee, die kunnen dat nu nog niet zien hoor. Zelfs als je test en diezelfde dag nog bloed laat trekken kan er soms nog twijfel zijn omdat jou hormonen nog niet hoog genoeg zijn.

AmyKabal
Berichten: 747
Geregistreerd: 09-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 18:30

DeMolenhoek schreef:
Afgelopen donderdag en nu opeens 5 dagen verder? Volgens mij zijn dat er maar 3?

Binnen 2 weken testen en dan heb jij jou antwoord. Kans is klein maar kan altijd.


Typfoutje. Kan gebeuren :j

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:31

Hmm misschien handig om even je naam en achternaam uit je profiel te halen.

AmyKabal
Berichten: 747
Geregistreerd: 09-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-19 18:32

WesternWay schreef:
Hmm misschien handig om even je naam en achternaam uit je profiel te halen.


Kabal is niet mijn achternaam. Dat scheelt :P

Vanitas
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:32

Oei dat is schrikken. Probeer je niet gek te maken en rustig te blijven in ieder geval tot je de uitslag van de test hebt. Je kunt er nu helaas toch niks meer aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:33

En geen contact meer met desbetreffende afdelingshoofd buiten werk om lijkt me een goeie. :) Besef ook wat voor gevolgen zulke grappen kunnen hebben wat je werk betreft.

Je echte achternaam staat overigens wel gewoon in je profiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:33

Jou achternaam staat toch echt in jou profiel en je bent zo te vinden op facebook.

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:33

Zwanger zal je niet zijn hoor, die kans is heel klein. Ik vind je stommer dat je met een leidinggevende naar bed bent geweest en die ook nog eens een vriendin heeft. Aan die situatie moet je sowieso iets doen.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:36

AmyKabal schreef:
WesternWay schreef:
Hmm misschien handig om even je naam en achternaam uit je profiel te halen.


Kabal is niet mijn achternaam. Dat scheelt :P


Uit je profiel.

Edit: is al gewijzigd zie ik.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:37

TS weet denk ik zelf heel goed dat het niet bepaald juist was wat ze deed. Dus ik ga mijn mening even voor mij houden. Ik hoop echter dat je afdelingshoofd eerlijk tegen zijn vriendin gaat zijn... :\

Verder kan je zo kort erna niet weten of je zwanger bent. Ik hoop voor je dat de test negatief gaat zijn. :j
Laatst bijgewerkt door emilyslaluna op 14-07-19 18:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:40

Wat ontzettend onprofessioneel van het afdelingshoofd.

Én al een vriendin, én je leidinggevende. Stom stom stom.

Bij je thuis uitnodigen was ook dom. Dat had je daar niet moeten doen, dan weet je bij voorbaat al dat het makkelijk fout kan gaan. Was dan ergens iets gaan drinken ofzo.

Zwanger zijn lijkt me stug. Waarschijnlijk zijn het de zenuwen die je gek maken en dat voel je in je buik.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:41

Wanneer je er achter kwam dat het condoom gescheurd was had je beter meteen een MAP kunnen nemen, maar daar heb je nu niks meer aan :+
Ik zou gewoon goed testen nu...
Alleen dan weet je het natuurlijk 100% zeker.

Maar wat ik me dan altijd af vraag hè?
Doet het je dan helemaal niks dat hij gewoon een vriendin heeft?
Natuurlijk is dit zijn "verantwoordelijkheid" hij is immers de persoon met verantwoordelijkheid naar zijn vriendin.
Maar ik zou mezelf denk ik echt niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken na zoiets? Het komt op mij zo vuil over wanneer je dat wetens en willens doet met A je leidinggevende en B iemand die een relatie heeft?
Niet om je af te zeiken, maar ben echt benieuwd hoe mensen er tegen aan kijken die dit doen.
Want van jouw kant klinkt het nogal als een doordachtte actie aangezien je al gevoelens had vanaf de sollicitatie.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:44

Idd was een MAP halen het enige verstandige in deze situatie geweest, maar helaas is dat niet gebeurd.
Ik snap niet dat je sex kunt hebben met iemand die bezet is? Voel je je dan niet schuldig naar zijn vriendin/vrouw toe?

Laat je trouwens ook testen op SOA's.

troi
Berichten: 17007
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:48

Oeps (de rest is er al over gezegd)..

En nu, wil je hier blijven werken? Dat leidt geheid tot ellende natuurlijk. Ook, als dit bekend wordt zal jij en/ of chef er waarschijnlijk uit vliegen...

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Omdat in het even kwijt moet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:50

Misschien is dit niet helemaal de plek om te gaan vragen naar de diepere motieven van de TS

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:52

Hoezo niet... TS schrijft niet te zeggen dat ze dom is geweest.
Dat is zeker niet de intentie.

Maar wanneer je een topic opent kan je ook wat vragen naar een achterliggende reden toch? Het is een discussieforum... geen vraagbaak.
Anders kunnen mensen reageren met eenmalig "laat je testen" en kan het topic gesloten worden :+

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Omdat in het even kwijt moet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:54

Omdat er ook nog zoiets bestaat als een beetje sympathie voor iemand die gestresst is dat ze mogelijk ongepland zwanger is. En als je vragen stelt kun je dat ook doen zonder dat te laten druipen van afkeuring, heb je ook nog meer kans dat je antwoord krijgt ;)

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:54

Wauw.. :+
Gewoon wauw.

Sizzle

Berichten: 35693
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:56

Oei, dat zijn wel veel momentjes niet gemoeten haden.
Ik zou zeker testen want ik ben ook gewoon zwanger geworden kort nadat ik met de pil gestopt was (wel bewust maar schrikbarend snel). De menstruatie hoeft dan nog niets te betekenen omdat het ritme nog niet klopt.
Die potentiele zwangerschap is op dit moment makkelijk wat aan te doen dan de situatie zelf. Wat is nu het plan met je afdelingshoofd? Een relatie? Stoppen? Andere afdeling?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Laat maar. Ik weet al dat ik stom ben geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:57

De titel is veranderd?

Edit: en de beginpost is weg.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:59

De titel van het topic is inmiddels veranderd van de trend 'van me afschrijven' naar 'laat maar, ik weet al dat ik stom ben geweest'. TS ik denk dat je misschien spijt hebt van het posten. Ik zou in dat geval aan een mod vragen of het topic op slot kan, ook voor het geval dat iemand het leest en herkent. Normaal mogen topics niet zomaar op slot en moet je van tevoren zeker nadenken over de gevolgen, maar ik denk dat een mod dit topic wel op slot zou willen zetten.