,Ik heb gezocht, maar geen recent topic kunnen vinden over wandelen!
Mijn vriend en ik wandelen sinds een jaar ongeveer en we vinden het allebei hartstikke leuk om te doen. We hebben vorig jaar meegedaan aan de 21 km wandelen in Sneek (Mar a thon, rond Sneek en meer) en die gaan we dit jaar weer doen. Vorig jaar waren we in 5 uur binnen, dit jaar zouden we sneller willen finishen. Het was onze eerste ervaring met meedoen aan een georganiseerde wandeltocht en dat beviel goed!In 2016 zouden we graag mee willen doen aan de Slachtemarathon (42 km), maar dat duurt natuurlijk nog eventjes. En daar moeten we ook echt gericht voor trainen. We wandelen verder vooral op eigen initiatief, in het bos enzo, we zoeken dan vaak routes gewoon uit
. Er is namelijk super veel leuks te vinden (de NS-wandelingen bijvoorbeeld) en ik was benieuwd of er meer bokkers hier ervan houden om te wandelen.Groetjes!
We hebben een gezellig groepje gevormd van 4 vaste mensen en soms gaan er meer mensen mee. We zijn alleen niet van de georganiseerde tochten
Meestal gaan we richting Ardennen en hier in zuid limburg is ook veel te lopen. We hebben 1 vaste loper die bedenkt altijd leuke combinaties van verschillende wandelingen, daar kun je hem uren zoet mee houden
Hij verzint altijd de mooiste routes, maar vaak wel zwaar terrein. Wij proberen 1x per maand af te spreken (soms vaker) en dan zijn we meestal een uur of 7/8 onderweg.
Ik doe puur voor de gezelligheid mee.
) kilometer. Dus heb er nu al zin in! Nog twee weekjes aftellen