Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:Russel het verwijderen was voor mij ook reden om nachten niet te slapen, maar gelukkig was er toen een vrouwelijke huisarts (die ouwe was met pensioen) en zij vertelde al meteen dat het verwijderen TOTAAL anders is. En dat is ook zo. Op het moment dat je denkt 'oh, nu doet het wel een beetje auwie' is het al klaar. Echt, het verwijderen is nog niet één tiende van het inzetten. Stelt echt niets voor. Laat je daar niet door tegenhouden!
Serendip90 schreef:Als ik dit zo lees, waarom wordt er dan zo veel "reclame" gemaakt? (Minder hormonen, blabla fijner, nooit vergeten, handig, pijnloos, je voelt het niet etc.) Terwijl er zo weinig over bekend is (laat staan op langere termijn :s)
Amaris schreef:Serendip90 schreef:Als ik dit zo lees, waarom wordt er dan zo veel "reclame" gemaakt? (Minder hormonen, blabla fijner, nooit vergeten, handig, pijnloos, je voelt het niet etc.) Terwijl er zo weinig over bekend is (laat staan op langere termijn :s)
Wat dacht je waar het in de pharmaceutische industrie om draait....
Winged schreef:Wat ik hier lees zijn juist de redenen dat ik het niet wil. Ik vertrouw het voor geen meter, dat gepier daar beneden om dat kreng erin te krijgen, vreemde bijverschijnselenBrrrr....
(nu weet k dat de prikpil ook verschrikkelijk is - uit verhalen - maar de pil slik ik ook al heel wat jaar achter elkaar. Ik zoek wel iets wat ook betrouwbaar is, maar hoe en wat.. Géén idee!)