Oplossing tegen blauwe kringen/wallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thoraklover

Oplossing tegen blauwe kringen/wallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 22:05

Hallo!

Ik weet niet of het hier goed staat.. Ik ben al maanden opzoek naar de beste oplossing om ze weg te werken, mijn verschrikkelijke wallen :P . Ik slaap genoeg, ik drink genoeg, maar ze willen maar niet weg (zit ook in de vorm van mijn gezicht := ) Dus ik probeer ze te camoufleren met een (kwast) concealer van Estee Lauder (volgens mij schrijf je het zo) en daarover heen foundation, maar je blijft het zien! :( Wat is DE oplossing tegen donkere kringen/wallen?

Sorry voor spellingsfouten, heb dislextie.

Noeps

Re: Oplossing tegen blauwe kringen/wallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:21

Pfoeh, dat is lastig adviseren via internet.. Roze/oranje-achtige concealer schijnt heel goed blauw weg te kunnen werken, misschien kan je zoiets proberen. Of eens langs de MAC-counter ofzo, daar kunnen ze je vaak wel goed helpen met zulke vragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:22

Groene concealer, met een foundation in je eigen kleur

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:23

He, ik heb dit ook, de mensen vragen continu of ik slaapgebrek heb, weet niet meer hoe ik dit weg moet krijgen, net als de ts dus ik lees even mee :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:23

MarcoBorsato schreef:

Groen is voor rode plekjes.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:24

Appelschijfjes in de vriezer, en smorgens op de wallen doen, en ong 10minuten laten zitten, bij mij werkt het :D

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:25

Hmz ben ook wel benieuwd, ik heb hele rare wallen. Zijn donkerbruin bij mij!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:27

Plien91 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Groen is voor rode plekjes.

Ik vind het ook perfect bij wallen!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:28

Heb je wallen? Of heb je kringen onder je ogen? Wallen zijn echt vocht/vet ophoppingen en de kringen zijn donker gekleurd.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:07

Iemand heeft mij wel eens gezegd dat je dan heel even een lepel die je uit het vriesvak haalt op de wallen moet leggen en dat het dan beter wordt, ik merk er niets van, bij mij zijn het trouwens kringen

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:10

vitamientjes ook allemaal op peil?
je zou ook een camouflagestick kunnen gebruiken ipv een conceiler. die is wat dikker en dekt beter. Je doet er toch een foundation overheen, dus dan valt het ook niet zo op dat je dikke camouflagestick op hebt.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 07:48

Ik heb kringen onder me ogen :P Maar wat voor'n soort concleaner/comouflagestick adviseren jullie? In een lippenstift of in een kwast enz?

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 07:49

MarcoBorsato schreef:

Groen is tegen rode vlekken.....roze tegen blauwe kringen.

Edit: Oeps, zie net dat iemand al geschreven heeft dat groen tegen rode vlekken is...

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:24

Als je echt goede dekking wilt, zou ik camouflage nemen. Rimmel heeft wel een fijne. En dan een kleur die iets lichter is dan je foundation.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:40

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:49

Een zalmkleurige concealer (die overigens vrijwel niet te krijgen zijn in Nederland, Eve Pearl heeft er wel 1) gebruiken wil wel helpen. Wat jij nu hebt is waarschijnlijk heel vloeibaar en eigenlijk bedoeld om kleinere imperfecties weg te werken of lichtere kringen. Camouflagestift is voor dingen als pukkeltjes etc. vanwege de vettige samenstelling, als je dit over een groot oppervlak uit gaat smeren (bijv. onder je ogen) dan krijg je al snel dat het in de lijntjes onder je ogen gaat zitten. Niet aantrekkelijk :n Ik heb zelf Healthy Mix concealer van Bourjois en daar ben ik vrij tevreden over. Zit qua textuur tussen zo'n ding met kwastje en camouflagestift in. Wat dikker dan wat je nu hebt dus en zal daarom ook beter dekken.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:53

Vanillia schreef:
Een zalmkleurige concealer (die overigens vrijwel niet te krijgen zijn in Nederland, Eve Pearl heeft er wel 1) gebruiken wil wel helpen. Wat jij nu hebt is waarschijnlijk heel vloeibaar en eigenlijk bedoeld om kleinere imperfecties weg te werken of lichtere kringen. Camouflagestift is voor dingen als pukkeltjes etc. vanwege de vettige samenstelling, als je dit over een groot oppervlak uit gaat smeren (bijv. onder je ogen) dan krijg je al snel dat het in de lijntjes onder je ogen gaat zitten. Niet aantrekkelijk :n Ik heb zelf Healthy Mix concealer van Bourjois en daar ben ik vrij tevreden over. Zit qua textuur tussen zo'n ding met kwastje en camouflagestift in. Wat dikker dan wat je nu hebt dus en zal daarom ook beter dekken.

Catrice heeft een palletje met 5 kleuren, waar ook een roze/zalmkleurige inzit :)

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:55

Ania schreef:
een kennis van me is doktersassistente en die vertelde mij dat men vaak aambeiencreme 'Sperti' gebruikt om op zijn wallen te smeren omdat deze de wallen van binnenuit zou oplossen... := Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me er iets bij voorstellen.

-edit-
Ik vind het ook op internet:
http://www.beautyinnederland.nl/page/22 ... _resultaat
http://forum.viva.nl/forum/list_message/1024037

haha dit wilde ik ook net zeggen, dit hoorde ik laatst bij de kapper namelijk.
Mijn kapper doet ook make-up en dat soort dingen, dus die zal het wel weten :Y)

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:34

Touche éclat van Yves Saint Lauren. Deze stick is echt ideaal voor het camoufleren onder je ogen.
Je moet geen foundation onder je ogen doen. Je moet een kleur onder je ogen doen die lichter is dan je huid. Een foundation is dezelfde kleur als je gezicht.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:13

Sperti is niet gezond voor je huid op den duur....DUs ebter blijven zoeken naar een goede, gezonde oplossing.
Die van Catrice heb ik ook, met roze, groen en drie kleuren bruin. Echt superfijn.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 14:37

veersche schreef:
Sperti is niet gezond voor je huid op den duur....DUs ebter blijven zoeken naar een goede, gezonde oplossing.
Die van Catrice heb ik ook, met roze, groen en drie kleuren bruin. Echt superfijn.

Heb je misschien een foto met voor en na? :)

Ik ben wel benieuwt naar het resultaat van sommige stiften, foto mag natuurlijk via pb :P Ik zal even een foto van mijn oog opzoeken waar je kan zien wat bedekt moet worden..

Krijg nu 'lijntjes' onder me ogen van de kwast concleaner, hoe komt dat?

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:39

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:40

Steffie89 schreef:
Touche éclat van Yves Saint Lauren. Deze stick is echt ideaal voor het camoufleren onder je ogen.
Je moet geen foundation onder je ogen doen. Je moet een kleur onder je ogen doen die lichter is dan je huid. Een foundation is dezelfde kleur als je gezicht.

Moet je wel oppassen dat je geen omgekeerde panda-ogen krijgt, dus geen té lichte kleur gebruiken. :)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 15:22

Ik heb zelf nogal een lichtje huidskleur, dus veel te licht kan het niet zijn :=

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:26

kijk even bij de advertentie hier onder aan de site. Misschien heb je daar iets aan.