Ik dacht nog.. Ach, een maand of 4. Dan zal ik vast weer een heel eind zijn..
Kwam ik daar even mooi bedrogen uit.
Wat is er gebeurd? Een jaar terug heb ik door "verkeerd" op te staan, mijn enkel op 3 plaatsen gebroken, een operatie gehad om er flink wat schroeven en een plaat in te zetten.
Het hele verhaal kan je hier vinden:
[MWS] Hoe simpel opstaan je leven kan veranderen..
Inmiddels ben ik een jaar verder, gaat het lopen nog steeds af en aan en word ik aanstaande maandag opnieuw geopereerd om de schroeven er weer uit te laten halen.
Waarom dit topic? Omdat ik het fijn vind om lekker van me af te tikken, vooral als ik volgende week weer minder kan/mag na de operatie.
Ik heb 2 keer in de week fysio therapie, paardrijden gaat niet echt lekker, mijn beweeglijkheid in mijn enkel is echt minimaal. Ik heb vaak steken door het hele gewricht, maar ook het metaal voel ik gewoon zitten. Dat is ook de reden waarom het eruit gaat.
Ik hoop dat als het metaal er uit is, ik uiteindelijk weer meer ga kunnen. Verder kan rennen dan 50 meter(als je het al rennen kan noemen

Aanstaande maandag is dus de operatie, en stiekem zie ik daar best wel tegenop. Ruggenprik, of algeheel onder narcose. Mijn voorkeur gaat nu nog uit naar een ruggenprik, alhoewel ik dat ook doodeng vind

Maar aan de andere kant ben ik veels te nieuwsgierig dat ik gewoon wil meekijken, meemaken hoe zo'n OK gaat, wat iedereen doet. (okee, klinkt misschien gek, maar vind het dus ook wel interessant

Waar ik nog meer tegenop zie, is de 1e nacht. Na de vorige operatie heb ik zo ontzettend veel pijn gehad aan de wonden, dat ik nu dus bang ben dat dat weer zo erg gaat worden.
Misschien zijn er mensen die een soortgelijk iets hebben meegemaakt, en het materiaal eruit hebben laten halen, en er toen minder last van hadden, of hetzelfde, of..

Ik wil hier een beetje gaan bijhouden hoe het gaat na volgende week maandag, volgens mij is het allemaal een beetje onsamenhangend geworden verder, haha.