Sommige bokkers kennen mij wel van het topic die ik toen ben gestart. Alleen al mijn berichten zijn 18 pagina's

[MWS] Van paard gevallen, rug, nek en bekken gebroken
Het is een beetje een misleidende titel, er staat namelijk dat ik van het paard ben afgevallen. Dit is niet het geval. Omdat ik graag een outlet wilde om over mijn dwarsleasie te praten/schrijven als mijn visite er niet was ben ik het topic gestart, maar ik schaamde me teveel om neer te zetten wat er nou echt gebeurd was. Namelijk dat ik een zelfmoordpoging had geprobeerd. Later heb ik dat wel vermeld, want na alle steun voelde ik me gewoon niet oké meer om er verder over te liegen. Ik was heel bang voor nare reacties, daarom dat ik het ook zolang niet durfde, maar dat is me 100% meegevallen. Superlieve bokkers allemaal

Maar goed, dat topic gaat daar verder diep op in, dus wil je daar meer over weten, have a good read. Maar vragen mag ook altijd, over depressie, borderline en zelfmoord, want ik wil graag deze hele ervaring positiever maken door mensen die ook zoiets meemaken of hebben gemaakt te kunnen helpen door in ieder geval te vertellen hoe ik het allemaal ervoer.
Verder, ik wil ook via deze weg nog iedereen bedanken die mij in dit jaar gesteund heeft. Die mij een kaartje hebben gestuurd, een bloemetje, chocola, een speciale bril

Dus, de video