Prik in kniepees, wie ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Prik in kniepees, wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 16:03

Ik heb zojuist in het ziekenhuis een injectie gehad in mijn kniepees. Het schijnt dat deze injectie de ontstekingsreactie in de weefsels onderdrukt en dat zo de pijn verminderd.
Het effect gaat na ongeveer 2/3 dagen werken.

Nu vraag ik me af, wie heeft dit ook gehad?
Werkte dit bij jou? Had je nog lang pijn na de prik?

Ik hoor het graag!

Tess__

Re: Prik in kniepees, wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:08

Ik heb deze injectie meerdere malen gehad, ik heb weinig last gehad van de prik zelf... Komt misschien ook omdat ik het redelijk gewend ben om spuiten te kregen in mijn benen omdat ik chronisch last heb van mijn knieën en enkels.
De pijn werd bij mij aanzienlijk minder vanaf de tweede dag. Hoe lang het geduurd heeft weet ik niet meer precies maar ik weet wel dat ik nog nooit zo makkelijk heb kunnen stappen als de zaterdag na de injectie en nog nooit zo makkelijk mijn bed weer uit ben gestapt de zondag erna.

Al met al heeft het voor mij een klein weekje gewerkt denk ik, dit heeft er ook mee te maken gehad dat ik kort erna mijn voorste kruisband afgescheurd heb en ik dus sowieso een hele pijnlijk knie had.

Iejoorr

Re: Prik in kniepees, wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 16:13

Bedankt voor je reactie.
De prik bij mij was al een ramp := Lichte trauma's door flauwvallen etc. Zit tussen mn oren, maar gaat niet weg.

Ik hoop dat het bij mij ook zo uitpakt! Wilde morgenavond uitgaan en hoop dat dat lukt!
Overigens kon in net wel fietsen/lopen, maar het is nog verdoofd, ben benieuwd hoe dat straks is! Had je erg veel pijn? Of voelt het als een blauwe plek?