Wie doet dit of gaat eraan beginnen? Ik ben zelf gisteren begonnen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ikzelf ben ermee begonnen omdat mijn haar nogal uitvalt, ik jeuk op mijn hoofd heb en last heb van roos. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt. Dus vandaar dat ik zoiets 'raars' uitprobeer. Ik heb wel al heel wat minder last van roos en jeuk op mijn hoofd en stiekem had ik dat dus echt niet verwacht.

De azijn geur is overigens binnen een half uur al weg.

Ga je ook foto's bijhouden van je haar? Ik geloof dat dan eerste weken wel 'zwaar' zijn omdat je haar dan vetter wordt etc en daarna pas vooruit gaat.
Alleen dus wel voornamelijk vanwege haaruitval en roos/jeukende hoofdhuid en dat is nu echt wel minder.
Maar voor de rest valt het me niet tegen. Mijn haar voelt schoon aan en word op dit moment niet sneller vet dan met shampoo. Mijn haar valt nu wel beter in model en ziet er iets voller uit naar mijn idee. phormicola schreef:Baking soda is gewoon zuiveringszout en te koop bij apotheek of drogist.
Ik was volgens mij degene die dit balletje opwierp, maar ik heb dun steil haar, dus voor mij gaat 't 'm niet worden

want dan stel ik het haren wassen even een dagje uit. Dan was ik mijn haren 2x in de week op vaste dagen. Dat vind ik wel zo prettig.