besloten hier maar eens een topicje te openen!Mijn vraag is: zijn hier ook (langharige) Bokkers die hun haar niet wassen met shampoo? Dus echt met helemaal niets?
Ik heb vrij stijl, dik haar tot een eindje over mijn schouders en ik was het nu al ongeveer anderhalve week zonder shampoo. Dit omdat mijn haar steeds te zacht en slap was en ik er helemaal niets meer mee kon, er op dat ene douchemoment geen shampoo voorhanden was
  en omdat ik me niet voor kon stellen dat het NIET zou kunnen.Ik was mij normaal gesproken onder de douche ook nooit met zeep maar schrob gewoon grondig en ik verbaasde me er dan ook even over dat het shampoo-loos wassen nog nooit in me op was gekomen
 Ik merk wel dat mijn haar steeds vetter word, maar ik geloof dat dit een kwestie van wennen is? Een soort omschakelen van je haar?
Ben benieuwd naar ervaringen
 brand los!                                                         
 Maar dat is mijn idee! (no offense)                                                         
 Maar ik probeer mijn haar maar twee keer per week te wassen zodat mijn kleuring niet zo snel uitwast en ik het haat om met nat haar rond te lopen aangezien drogen slecht is voor je haar. Ik douche trouwens ook niet elke keer met zeep... elke dag je helemaal inzepen kan toch echt niet gezond zijn voor je lichaam?                                                         
 Dan krijg je toch nooit je haar helemaal goed schoon?