Ik haat de dag nog steeds dat ik het lekker ben gaan vinden, want dat is wat er wel is gebeurd. Van dat traytje werden er steeds meer en sinds een paar jaren is het mij wel duidelijk.. Ik ben verslaafd aan redbull (ook de nep-varianten).
Mijn dag begint met een kop groene thee, maar daarna is het eigenlijk alleen maar redbull totdat ik naar bed ga. Iets anders lust ik helemaal niet meer. Koffie kun je me sowieso mee wegjagen, maar ook fruitdrankjes, ander frisdrinken enz raak je aan mij niet kwijt. Ik tel de blikjes niet meer, maar ik denk snel rond de 8-12 per dag.
Gevolg, ik ben 20 kg zwaarder dan voordat ik eraan begon en als ik een halve dag geen redbull drink, ga ik door de grond van de hoofdpijn (en geen pijnstiller die daartegen helpt).
Ik heb al geprobeerd om er cold turkey mee te stoppen, want ik heb het helemaal gehad ermee en ik weet gewoon dat het slecht voor me is, maar door de gigantische hoofdpijnen kan ik niet functioneren en pak ik uiteindelijk toch maar weer een blikje.
Het doel van mijn topic? Ik zou graag willen weten of er meer mensen hier op bokt zijn die ermee te kampen hebben en misschien hebben mensen tips over hoe ik dit kan aanpakken

Het klinkt misschien als een kinderachtige verslaving ofzo, maar dat is helaas echt niet zo. Kan alleen maar zeggen, begin er nooit aan!