Ik slik inmiddels 2,5 jaar de histamine-onderdrukker Xyzal, maar sinds een jaar beuken mijn allergieën zich er gewoon doorheen, lijkt het. Echter als ik ze niet meer slik in het dagelijks leven, dan krijg ik behoorlijk last en nies ik ongeveer 20 keer per dag (zelfs de buren hebben er wat over gezegd
).Goed, ik kijk al langer tegen bioresonantietherapie aan, maar 2 zaken houden tegen. Allereerst mijn schildklierziekte, ik weet nog niet heel lang dat ik dit heb en ik ben nog niet goed ingesteld op de Thyrax. Van kennissen heb ik gehoord dat bioresonantietherapeuten niet vrij veel durven zolang de schildklier nog eigenwijs aan het doen is.
Ten tweede de kosten. Ik ben verzekerd bij de Menzis, basispakket. Het schijnt dat bioresonantietherapie 85 euro per uur kost in Assen, dus in Groningen zal vast ongeveer hetzelfde zijn. Het wordt niet vergoed (ook niet deels) bij de Menzis. Het is voor ons véél te duur.. Ik wil echt zo graag van die stomme allergieën af komen, maar dan wil ik wel zekerheid en niet eerst kaalgeplukt worden.
Iemand suggesties? Een andere therapie, mogelijkheden toch geld terug te krijgen, goedkopere (en tegelijkertijd niet inleveren op kwalitatief gebied) therapeuten..
Ik wil zo graag weer een beetje met paarden bezig zijn en ik word er zo gek van..
) ik ben net zo goed allergisch voor stro, zaagsel, stof en alle pollen. Daar komt bij dat er op stallen alsnog normale paarden aanwezig zijn, die huidschilfers zitten ook redelijk in de lucht en daar reageer ik direct op. Ik heb tevens op dit moment geen geld voor een (eigen) paard, geen tijd en ook de gezondheid niet om er dagelijks heen te kunnen. Plus dat het ook een stukje persoonlijk is - ik heb het enige veulen van mijn uit het oog verloren pony gevonden, die heeft mijn hart gestolen en is de enige reden dat ik het zo graag weer wil oppakken. Dus al met al een lastige kwestie, waar we zelf ook al zeker heel veel over hebben nagedacht, maar ik zit zelf nogal vast qua oplossingen..