Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loez schreef:Even een stipje en morgen de site bekijken! Mijn mams heeft fybriomalgie en ook erg veel last van! Vooral handen en benen!
XxJustinexX schreef:loez schreef:Even een stipje en morgen de site bekijken! Mijn mams heeft fybriomalgie en ook erg veel last van! Vooral handen en benen!
Ik hoor over de handschoenen ook hele positieve dingen, ik weet wel dat als je ze in de winter draagt dat je er nog andere overheen moet doen omdat ze gemaakt zijn van een dunne stof zodat het voor langtijdig gebruik is dus ook zomer. Ik ken iemand die heeft ze en die draagt ze voornamelijk snachts, en dat heeft een heel goed effect, ook heeft ze ze altijd bij zich dat als het echt heel erg pijnlijk in haar handen wordt, ze ze weer een paar uur aan kan trekken. Maar dit is ook verder de enige persoon die ik ken die dit product ook gebruikt vandaar mijn interesse naar meer gebruikers en ervaringen
meiske1577 schreef:Heb toch mijn vraagtekens bij de beenbescherming, je zou denken dat je daar juist geen warmte
wil " weerkaatsen "
LukieBradley schreef:Ik had een ding voor mijn eigen rug.
Weet niet hoe het zit met de rest maar vond hem echt waardeloos
Warboel schreef:Hey ze hebben er zelfs 1 voor de kuiten!
Misschien dat ik dat maar eens ga proberen, ik loop al bijna 2 jaar met een steeds weer opspelende blessure in m'n scheenbeen. Gek word ik er van!
Ze hebben ze ook bij Bol.com zie ik.
Maar wel 34 euro...
) is al flink gedragen en ziet er nog als nieuw uit!