Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xMonsterr schreef:Maar als het echt zó gevaarlijk is dat je er rare ziekte van krijgt oid, zouden ze hem ook nooit geven.
Authentic schreef:xMonsterr schreef:Maar als het echt zó gevaarlijk is dat je er rare ziekte van krijgt oid, zouden ze hem ook nooit geven.
Ik heb begrepen dat het juist helemaal niet is getest en dat dít dus zo ongeveer een test was, zal de farmaceutische industrie gelachen hebben zeg. Volgens nieuwsberichten is het in andere landen goed mis gegaan bij sommigen. Daarnaast is het geen garantie dat je geen baarmoederhalskanker krijgt.

Zo gaat dat altijd, en ik zeg niet dat het allemaal geruchten zijn, maar toch denk ik niet dat ze het zouden geven als je er echt dood aan zou kunnen gaan .. 

xMonsterr schreef:passieAppel schreef:Ik ben iig wel blij dat ik 'm niet heb gekregen. En dat 'niet geschoten is altijd mis' kan dus ook zijn dat je bijvoorbeeld over 10 jaar onvruchtbaar blijkt te zijn
Dat kan zijn, maar je kunt over 10 jaar ook baarmoederhalskanker hebben, en dus nooit kinderen krijgen.
Froukje1993 schreef:passieAppel schreef:Ik ben iig wel blij dat ik 'm niet heb gekregen. En dat 'niet geschoten is altijd mis' kan dus ook zijn dat je bijvoorbeeld over 10 jaar onvruchtbaar blijkt te zijn
Tja.. Met kanker in je baarmoeder/eierstokken ben je ook niet heel vruchtbaar meer.
Maarja, tis eigen keus..
passieAppel schreef:Ik ben iig wel blij dat ik 'm niet heb gekregen. En dat 'niet geschoten is altijd mis' kan dus ook zijn dat je bijvoorbeeld over 10 jaar onvruchtbaar blijkt te zijn
Authentic schreef:xMonsterr"
[quote="passieAppel schreef:Ik ben iig wel blij dat ik 'm niet heb gekregen. En dat 'niet geschoten is altijd mis' kan dus ook zijn dat je bijvoorbeeld over 10 jaar onvruchtbaar blijkt te zijn
Dat kan zijn, maar je kunt over 10 jaar ook baarmoederhalskanker hebben, en dus nooit kinderen krijgen.
MyLittleLove schreef:passieAppel schreef:Ik ben iig wel blij dat ik 'm niet heb gekregen. En dat 'niet geschoten is altijd mis' kan dus ook zijn dat je bijvoorbeeld over 10 jaar onvruchtbaar blijkt te zijn
Kun je er onvruchtbaar van worden dan?
Ik heb 'm voor de zekerheid wel gehaald namelijk, alleen een stijve schouder gehad verder niks.
passieAppel schreef:Froukje1993 schreef:Tja.. Met kanker in je baarmoeder/eierstokken ben je ook niet heel vruchtbaar meer.
Maarja, tis eigen keus..
Nee, inderdaad.
Maar, liever het 'natuurlijk' gekregen, dan door zo'n prik die 'veilig' was.
Authentic schreef:xMonsterr schreef:Dat kan zijn, maar je kunt over 10 jaar ook baarmoederhalskanker hebben, en dus nooit kinderen krijgen.
http://www.ed.nl/mening/4593606/Kritiek ... kanker.ece
Hier staat ook juist dat iemand die het virus op dat moment bij zich heeft (en dat wordt niet getest) dan is de kans ruim 44% groter dat je het wél krijgt.
Blue_Eyes schreef:Op dit moment zijn mijn dochters nog lang niet oud genoeg voor die prik. Maar als ze dat wel zijn mag er wel wat meer bekend zijn; ik sta nog niet te juichen na de schandalen met o.a. DES en Softenon, die ook allebei '100% veilig' waren....