Afgelopen twee jaar ben ik ontzettend aangekomen. Ik woog altijd rond de 65 kilo. Was niet erg dun, maar ook niet dik. In 2016 ben ik aan de pil gegaan en dik 5 kilo aangekomen. Hier ben ik eind 2016 mee gestopt omdat ik veel bijwerkingen had. In 2017 is het alleen maar meer geëscaleerd. Hoewel ik niet anders at als eerst ben ik tot nu zo’n 10 kilo aangekomen. Ik ben dus al zo’n 15 kilo zwaarder als voorheen... Hier wil ik graag weer naar terug want ik merk gewoon dat ik mij niet meer fijn in mijn lijf zit

Nou heb ik het volgende doel voor mijzelf gesteld. Ik ga mezelf op 1 januari 2018 wegen. Ik ga eind juni 2018 op sportkamp (vanuit mijn opleiding). Hierna wil ik mij weer gaan wegen (28 juni) en moet ik zo’n 10 kilo zijn afgevallen. Ik moet dus iets meer dan 1,5 kilo per maand kwijt raken. Dit wordt zwaar, maar is wel haalbaar. Ik stel vaak niet-haalbare doelen waardoor ik het snel opgeef. Nu wil ik graag doorzetten!
Wie doet er met mij mee? Ik hoop dat er meer bokkers graag met mij mee willen doen, en dat we elkaar kunnen motiveren en inspireren!