Kangoeroe mishandeld en overleden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

messica

Kangoeroe mishandeld en overleden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 23:51

Ik zat net naar het nieuws te kijken toen ik een walgelijk filmpje zag van een kerel die een kangoeroe in elkaar sloeg. Mijn maag draait dan gelijk om als ik zoiets zie. Hoe kan het toch dat sommige mensen zo wreed kunnen zijn? Verdrietig
Voor mensen die net als ik erg gevoelig zijn voor dierenmishandeling raad ik aan het filmpje niet te kijken.

Bron: [***]
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 12-09-08 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: link verwijderd vanwege de inhoud

Anoniem

Re: Kangoeroe mishandeld en overleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:54

Dit soort filmpjes mogen volgens mij niet meer op Bokt omdat hier ook kleine kinderen kijken. Verder: Waarom staat dit bij NM? Tem ff. Lachen

messica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 00:00

Ik denk dat het hier prima staat. Bovendien zou ik niet weten waar het wel zou moeten? Bij het andere nieuws moet het paardgerelateerd zijn. En ik heb een waarschuwing gegeven voor het bekijken van het filmpje! Lachen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 00:02

Waarschuwing of niet maakt niet uit. Knipoog
Maar NM is voor discussies over recent nieuws, jij opend niet echt een discussie. Maargoed, heb getemt dus we zien wel. Ik ga je topic niet verzieken verder.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 00:18

Het criterium dat we gebruiken voor het plaatsen van links naar filmpjes is de gedachte of het filmpje geschikt zou kunnen zijn voor het Jeugdjournaal.

Ik denk dat we het eens zijn dat dat niet het geval is. Daarom heb ik de link verwijderd - maar dan blijft er weinig stof voor discussie over. Vandaar ook meteen een slotje.