Man vast na seks met bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Man vast na seks met bank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 01:06

HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media.

De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie.

Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd.

Geluk

Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage.

BRON: Nu.nl

-----------------------------------

Sorry hoor het moet toch niet veel gekker worden Clown , hoorde een tijd geleden ook al iets over een man dat seks had met asfalt en eentje met een fiets... Wat een voorschut ook dat je vast komt te zitten en vervolgens de politie moet bellen.. Dan schaam je je toch de ogen uit je kop? Nagelbijten / Gniffelen Over een paar jaar zijn opblaaspoppen en prostituees overbodig als dit zo door blijft gaan!
Geweldig stukje!!

[edit] Stukje toegevoegd!

Miemserik

Re: Man vast na seks met bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 01:09

Omg ROFL als ik bij die politie centrale zat en iemand belde met de mededeling dat hij met zijn pielie vast zat in een bank, zou ik het echt niet sirieus kunnen nemen en me helemaal bescheuren Clown

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 01:12

OMG Nagelbijten / Gniffelen
Je zal maar zo aankomen in het ziekenhuis Huilen van het lachen
Hij was wel erg wanhopig om het met een bank te doen Nagelbijten / Gniffelen

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 01:13

hahahahahahahaahahaha!
Toen ik de titel zag dacht ik: HUH!? Tong uitsteken
Het moet niet gekker worden.. Huilen van het lachen

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 01:13

Had ik vorige week al in de krant gelezen. Haha!
Het kan je maar gebeuren.. Bloos
Zou echt niet in zijn plaats willen zijn Vork

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 01:14

Hahahaha ja inderdaad.. Mijn god ik zou de politie niet eens durven bellen Clown... Hahah mijn god ben je dan kansloos of gewoon echt maar dan ook écht kansloos?

@ Miemserik: Nee ik zou ook denken dat iemand een grap met mij aan het uithalen is... Tong uitsteken
@ MelanieB: Met bank en al het ziekenhuis in Knipoog Lolz

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 01:15

Hier een slotje.

Citaat:
Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek, grappig of bijzonder zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Karl66 @ [NM] Welkom op NM: Nieuws en Maatschappij (update 01/01/08)