Klachten Postbezorging Sandd/TNT ander partijen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sambagirl

Klachten Postbezorging Sandd/TNT ander partijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 22:20

(hoop dat het hier goed staat)

Al enige tijd worden wij hier in de buurt geterroriseerd door post. Wehkampgidsen die op het portiek gegooid worden, post voor andere die op mijn brievenbus gelegd worden ipv bezorgd bij de juiste mensen.

nou liep ik vanavond langs een TNT brievenbus (zo'n oranje) staan daar 3 pubers tassen vol post in te gooien, o.a. post van Readers Digest, op de envelop staat TNT port betaald..... dit klopt toch niet?

In 1e instantie geloof ik nog in de goedheid van de mensen, ach zullen thuiswerkers zijn, die hun werk posten, maar TNT Port betaald mag volgens mij niet in de gewone brievenbus..... of mag dit wel?

Ik kreeg meer de indruk dat ze voor bijvoorbeeld Sandd werken en lekker makkelijk van de post proberen af te komen (en er nog voor betaald worden ook.......) of denk ik nu heel slecht?

Liiesjjj

Re: Klachten Postbezorging Sandd/TNT ander partijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:26

Ik zie zo'n jongens dat makkelijk doen hoor, brieven in de brievenbus douwen om er maar vanaf te komen.. opzich wel slim maar wel onbeschoft.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 11:51

hmm ik zie ze dat ook wel doen, even belletje richting Sandd doen? of de heren aanspreken? ben wel benieuwd waarom je dat in godsnaam zou doen..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:19

Op deze manier hoeven zij het niet rond te brengen en brengt tnt het maar rond.
Uiteindelijk doet meestal tnt ook een klacht indienen bij de desbetreffende (sand, selektmail enz) en wordt de bezorger van die route vanzelf ontslagen.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:19

Hmmm, lijkt mij niet dat dat post van Sandd of een ander 'nieuw' postbedrijf was, anders zou er niet opstaan 'TNT port betaald'. Ook zal een bezorger van een van die bedrijven vast niet zo dom zijn om het in een brievenbus te gooien, aangezien op elk poststuk een code staat waaruit makkelijk is af te leiden welke bezorger verantwoordelijk is...

Je kunt trouwens wel degelijk 'port betaald' in de brievenbus doen, als je bijvoorbeeld een retourenvelop van een bedrijf hebt gekregen staat dat er vaak op. Maar tassen vol is natuurlijk wel vreemd.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 16:33

Ik weet trouwens niet of het Sandd is hoor, dat is een aanname, daar moet ik even mee uitkijken, maar ik kan dit echt niet uitstaan, ga gewoon werken voor je geld, moeten we allemaal. Ik ga toch Readers Digest bellen om te kijken wie het had moeten bezorgen. Ze stonden 3 van de wastassen vol in die brieven bus te duwen, ik heb ze erop aangesproken, toen dropen ze af (waarschijnlijk naar de volgende brievenbus, want veel indruk zal ik wel niet gemaakt hebben.....)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:35

en het banketstaaf is nog, dat als je gefrankeerde post via de oranje brievenbussen verstuurt, de ontvanger strafport krijgt

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 12:58

Nou ik heb er toch werk van gemaakt, kan het niet uitstaan. De Wehkamp gidsen waren door een bezorger van Selektmail op mijn portiek gegooid. De brieven die in de TNT bus gepropt waren, kwamen van een VSP bezorger. Aan de hand van de code gaan ze nu de bezorger traceren.

In 1e instantie voelde ik me een beetje een klikspaan , maar nu heb ik er toch een goed gevoel over dat ik er iets mee gedaan heb. Deze bezorgers denken er makkelijk af te komen, maar ze duperen hun werkgever en ze duperen ze postontvangers!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:29

Niks klikspaan, goed gedaan. Iedereen moet gewoon werken voor z'n centjes dus waarom die jongens niet. Ze duperen idd hun werkgever, de andere postbezorgers maar ook de klanten die het spul ter verzending aanbieden. Ik ben zelf ook bezorger, een gele Knipoog Bij SelektMail dus en ik vind het juist leuk werk. Goed als je 880 wehkampen of telefoonboeken hebt, of zoals nu de ikea's dan is het wel zwaar. Maar dan trap je even een paar extra rondjes en dan is het ook weer weg.

Wel mooi stom van die jongens, en ook van diegene die wehkampboeken in jouw portiek heeft gepleurd, want het is zó makkelijk te traceren Clown Maar zo krijgen inderdaad wel de postbezorgers een slechte naam, en het beeld is over het algemeen al niet zo gunstig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:17

ik doe voor mijn moeder regiopost oa dus sandd,nooit klachten ofzo.
maar ik vergeet wel af en toe een adres