Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Klara16 schreef:Ik zou er persoonlijk niks op tegen hebben als ze de was doen een stoer, mannelijk imago zouden geven![]()
Klara16 schreef:Ik vind deze niet specifiek discriminerend.
Maar waarom moeten er in alle waspoederreclames nou vrouwen optreden?
Ik zou er persoonlijk niks op tegen hebben als ze de was doen een stoer, mannelijk imago zouden geven![]()
Urielle schreef:Klara16 schreef:Ik zou er persoonlijk niks op tegen hebben als ze de was doen een stoer, mannelijk imago zouden geven![]()
Met wasbordje zeker![]()
Ik vind het idee dat er geen zwarte vrouw mag optreden als interieurverzorgster eigenlijk veel discriminerender dan het feit dat er een zwarte vrouw is gecast
LadyElmira schreef:Ook ik vind dit niet discriminerend..Deze vrouw heeft voor dit beroep gekozen en dan komt ze bij gordon terecht, die zal dus wel een lekkerder salarisje verwachten dan andere 'poetsvrouwen'. Nee, ik denk zelfs dat ze het daar best naar haar zin zal hebben..
Meetje22 schreef:Waarom zou het discriminerend zijn?
Haar donkere huidskleur steekt mooi af bij de witte kleding die ze draagt en dat zal tevens het idee achter deze reclame zijn.
RedPassion schreef:Ik vind het niet discriminerend hoor. Wel een leuke reclame, beter dan Sonja Stakker "ik ben ook klein en krachtig".
Renske_W schreef:RedPassion schreef:Ik vind het niet discriminerend hoor. Wel een leuke reclame, beter dan Sonja Stakker "ik ben ook klein en krachtig".
niks meer aan toe te voegen.