maximiliaan schreef:Het gaat ook niet om de enkele boederijen die zouden moeten verdwijnen want daar is nog ruimte genoeg, maar het gaat om de grote steden zoals almere wat aantal jaren geleden uit de grond is gestampt om er maar mensen kwijt te kunnen.
Nederland is gewoon te vol en dit is helemaal niet kort door de bocht maar dit is een feit waarom denk je anders dat er zo'n probleem wordt gemaakt van immigratie?
Tuurlijk wel je bent het met ninx eens dat je er liever mensen uitknikkert voor natuur. Dat vind ik kort door de bocht. Boerderijen zijn als eerste de klos. Om de grote steden worden vaak wildbruggen etc. gemaakt zodat het natuur wel verder kan. Maar er zijn altijd mensen de dupe! en dat vind ik niet kunnen. Eerst zorgen we er voor dat er woonplekken komen door natuur daarvoor te gebruiken en steden te bouwen etc. en dan zijn die er en willen we mensen er weer uit zetten om natuur te maken. Dat vind ik echt niet kunnen.
Maar zoals ik al zei ik zie het net gebeuren. Idee is leuk maar Nederland is gewoon te vol.