Pinnen..... en gelijk gearresteerd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Pinnen..... en gelijk gearresteerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 14:58

http://geldtips.nl.msn.com/money_madnes ... tie_pinnen

Een wel érg argwanende Duitser die nog nooit een geldautomaat had gebruikt omdat hij bang was voor identiteitsfraude, heeft na jaren eindelijk zijn angst overwonnen. Helaas werd hij bij zijn 'pin ontmaagding' meteen gearresteerd.

Hans Mauer (40), was zó lang bezig met het inspecteren van de automaat op camera's, vingerafdrukpoeder en aanpassingen aan het beeldscherm, dat mensen in de rij achter hem argwaan kregen en de politie erbij haalden. De druppel was het setje rubber handschoenen dat de technofoob aantrok om geen vingerafdrukken achter te laten op de automaat in Münster.

Een politiewoordvoerder van de politie verklaart: "Hij legde uit dat hij in zijn leven nog nooit een pinautomaat had gebruikt omdat hij bang was voor fraude. Ondanks dat zijn gedrag heel verdacht was, hadden we de zaak zo opgelost. Hij zal waarschijnlijk echter nooit meer opnieuw een pinautomaat gebruiken". Terug naar de oude sok onder het matras dan maar weer…

Denk je EINDELIJK te gaan pinnen, wordt je ineens in de kraag gegrepen.... het is ook nooit goed! Haha!

BRON: MSN Nieuws

_joellover_

Re: Pinnen..... en gelijk gearresteerd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 14:58

haha arme man!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 14:59

haha ach moet er wel een beetje om lachen Tong uitsteken.
Wel zielig voor die man! Heeft die eindelijk al z'n moed bij elkaar geraapt Tong uitsteken....

MoonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 15:00

hahah Tong uitsteken
Ik zou niet meer bijkomen als iemand zoiets zou doen bij het pinautomaat.
Wel flauw dat mensen gelijk de politie bellen, even vragen wat er aan de hand is is makkelijker en bespaard die man een hoop gedoe

ChaosJarig

Jeetje. Wat mensen ver kunnen gaan hè.
Haha

Ilsemarie

Agossie! Arme man! Ach gut

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:00

Moon schreef:
hahah Tong uitsteken
Wel flauw dat mensen gelijk de politie bellen, even vragen wat er aan de hand is is makkelijker en bespaard die man een hoop gedoe

Wel heel makkelijk gezegt achteraf, ik zou het ook maar hopeloos verdacht vinden dat iemand zo de tijd neemt aangezien er tegenwoordig veel word gehacked met die dingen. Dus nee, ik zou ook bellen en niet vragen (straks trekt ie een mes idee)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:34

Haha arme man! Nou, in deze tijd met die skimmers is het mss wel handig om zo doortastend te zijn Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:34

Moon schreef:
hahah Tong uitsteken

Ja natuurlijk, iemand die zich zo verdacht gedraagt en waarbij het lijkt alsof de man zelf fraude pleegt bij een pinautomaat, vraag jij rustig even wat en waarom, en het risico een mes op je keel te krijgen of erger neem je maar voor lief Haha! Heldin.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:29

Haha die heeft gelijk een pintrauma Tong uitsteken

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:32

Ah, wat een stumperd ROFL

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:33

ROFL vre-se-lijk voor die man...
Doet me denken aan de 1e x dat ik ging pinnen Clown was toen t kwam helemaal nieuw (bij onze bank) en ik moest ook een pinpas.
Moeder meegenomen want ja, die wilde dat ook wel eens zien Haha! De code ingetoetst. Kreeg pasje wel terug en een bonnetje maar geen geld Nagelbijten / Gniffelen
Bleek er achteraf een storing te zijn en een week ofzo later kreeg ik mijn geld wel weer terug op mijn rekening haha..
Had er toen ook niet veel vertrouwen meer in Tong uitsteken

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:34

Fantastisch! Maar ook heel sneu natuurlijk.
Zo zie je maar dat als mensen in de rij moeten staan ze wel de politie bellen. Clown
En idd zou hij nu een nog ernstiger pintrauma hebben? Vraag me af hoe groot de groep is die dit 'heeft'. Zo zijn er nog best wat oudjes die banken niet vertrouwen (deze meneer blijkbaar wel, alleen het pinnen niet als ik het goed begrijp) enz.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 22:09

Best sneu voor die man eigenlijk..

Maar ook wel erg komisch Haha!, haha. Nu moet ik toegeven dat ik ook erg voorzichtig ben hoor. Heel kinderachtig, maar ik doe altijd iets voor mijn handen als ik mijn pincode intoets. Je weet maar nooit he? Tong uitsteken

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 23:40

Hier een slotje.

Citaat:
Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek, grappig of bijzonder zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Karl66 @ [NM] Welkom op NM: Nieuws en Maatschappij (update 01/01/08)