als ik samen met iemand bent en die gene rookt vind ik het ontzettend stinken maar met uitgaan ruik ik het echt niet hoor. ik ben wel benieuwd wat we nu allemaal gaan ruiken(nu de rookgeur niet meer alles overstemd )
Geen stinkrook meer als je ergens lekker wilt eten, weer uitgaan zonder dat je stikt, geen prikkende ogen meer, geen stinkende kleding meer. Heerlijk! Ben al tijden niet meer uitgeweest, maar ga het nu maar weer eens doen!
Ben trouwens wel benieuwd of er echt controle op komt.
Als ik al uit ging, had ik na een half uur al geen stem meer door de rook. Verplicht stil zijn dus..niet echt gezellig. Je eetlust bederft ook behoorlijk als niet-roker in een restaurant waar wel gerookt wordt. En je stinkt nog 3 dagen naar de rook. Ik heb erg lang haar, dan moet het echt meerdere keren gewassen worden voordat de lucht eruit is. Ik kan niet wachten op een avondje discotheek!
Heerlijk! Geen smaakverpestende rook meer in restaurants, niet meer de hele nacht piepend ademhalen na een avondje kroeg, geen stinkende kleren meer na ff wat drinken in de kroeg, ik ben er helemaal blij mee.