Citaat:Ik krijg net een berichtje door van iemand ie in de Hart voor dieren een artikel heeft gelezen, daar staat het volgende: Ik ben net met mijn hond bij de dierenarts geweest voor zijn jaarlijkse inenting.Er is bij hem levercirrose geconstateerd. Hij is nog jong. En volgens de dierenarts is dit dier de zoveelste in enkele maanden waarbij dit ziektebeeld optreedt. Enkele weken geleden een Duitse Herder van 5 jaar. Hij kwam niet zonder toezicht buiten, en was ook nooit met gif in aanraking geweest. Het dier werd uit zijn lijden verlost en er werd een autopsie gedaan. En de oorzaak? Het bleek de Swiffer te zijn, de vochtige vloerdoekjes dus! Niet te geloven!
Het probleem is bij de fabrikant bekend, want bij de kleine lettertjes staat dat je de doekjes bij kinderen en huisdieren weg moet houden. Er zit een ijzerafbrekend middel in en als dieren hun poten aflikken krijgen ze die troep binnen. Geef dit a.u.b. aan iedereen door die huisdieren of kleine kinderen heeft.
Kan iemand mij vertellen wat hiervan waar is? Is dit weer zo'n paniekbericht of....