Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spits schreef:In Polen heeft een compleet bezopen vrouw een dronken baby geworpen.
Robyn schreef:Bron: Spits
Dronken Baby geboren
WOENSDAG 11 JUNI 2008
In Polen heeft een compleet bezopen vrouw een dronken baby geworpen. Het kleine mensje kwam ter wereld met 2,9 promile alcohol in haar bloed, zo meldt de politie van Warschau.
De dokters alarmeerden de politie, na bleek dat de vrouw 1,2 promile alcohol in haar bloed had tijdens de bevalling. De moeder kan voor vijf jaar achter de tralies verdwijnen, wegens het in gevaar brengen van haar dochters gezondheid. "De dokters vrezen voor de impact op de verdere ontwikkeling", aldus een woordvoerder van de politie.
Ik vind dit echt ongelooflijk! Gelijk kind afpakken en zorgen dat deze vrouw nooit meer een kind kan maken..
Lizzle schreef:Ik weet niet zo goed wat hier nieuwswaardig aan is..
Hoeveel heroïne [en ander soort drugsverslaafde] baby's worden er dagelijks geboren. Je schrikt je rot als je de cijfers ziet.
Guernica schreef:Lizzle schreef:Ik weet niet zo goed wat hier nieuwswaardig aan is..
Hoeveel heroïne [en ander soort drugsverslaafde] baby's worden er dagelijks geboren. Je schrikt je rot als je de cijfers ziet.
Maakt het niet minder belangrijk. Mag hopen dat we niet wennen aan dit soort dingen en dat het niet normaal wordt "omdat het toch al zovaak gebeurd."
Guernica schreef:Lizzle schreef:Ik weet niet zo goed wat hier nieuwswaardig aan is..
Maakt het niet minder belangrijk. Mag hopen dat we niet wennen aan dit soort dingen en dat het niet normaal wordt "omdat het toch al zovaak gebeurd."
Robyn schreef:Wat heeft dit met vooroordelen te maken? Dat mens zuipt zelf zoveel, dat ze pools is heeft er volgens mij niets mee te maken. Als het in Belgie was gebeurd had het waarschijnlijk ook in de krant gestaan.
BraveSpots schreef:Guernica schreef:
Ik vraag me af, als iedereen het zo ontzettend belangrijk vindt, waarom er dan niets aan gebeurt (of te laat)?
Lizzle schreef:Dat denk ik eigenlijk niet.
Waarom lees ik dan nooit in de krant dat er weer een baby verslaafd aan coke geboren wordt in een willekeurige stad in Nederland?