Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Tja... Ik snap wel dat jullie dit belachelijk vinden, maar ik denk dat ik wel begrijp hoe dat in zijn werk is gegaan... Twee jaar geleden ben ik in Cernavoda geweest. Het is daar erg arm, een groot deel van de bevolking is zigeuner en aan de bedelstaf. Op die zigeuners wordt erg neergekeken door de rest van het dorp. Het ziekenhuis van Cernavoda is een gebouw waar in Nederland Bouw en Woningtoezicht waarschijnlijk een noodtoestand over had afgeroepen, en de ambulances zijn er niet veel beter.
Natuurlijk horen dit soort dingen niet voor te komen, maar Roemenië, en zeker een dorpje als Cernavoda is niet te vergelijken met Nederland.
bizzybijtje schreef:Tsja.... ik snap het wel aan een kant, maar zou toch gekeken hebben. Je moet trouwens toch wel gigantisch schrikken als je denkt dat iemand dood is en dat diegene opeens zijn ogen opendoet![]()
Marloez schreef:Ik moet er niet aan denken levend begraven te worden.
Marlou_ schreef:duuuuuuuuuuus, inderdaad Marloez. Errug banketstaaf zeg haha zou me best beledigd voelen als iemand mij dood verklaard door mijn geur haha.
Je hoort het ook inderdaad steeds vaker dat mensen dood verklaard zijn terwijl ze dat niet zijn.