Er staat nog wat meer achtergrond op GeenStijl.
Ook als je als cabaretier hebt aangegeven dat er geen foto's gemaakt mogen worden dan is dat nog geen vrijbrief om een camera van 15.000 euro kapot te gooien

Onbeschoft gewoonweg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Dat is dus het verschil tussen een echte arties en een wannabee artiest, sorry dat ik het zo
zeg maar de meeste krijgen door die negatieve aandacht juist een bepaalde status
Apple schreef:(in de paardenvergelijk: je rijdt met je paard ergens waar het niet mag. Een automobilist rijdt vervolgens je paard van 15000 euro kapot omdat je ergens rijdt waar het niet mag.)
Marchador schreef:Bij Javier Guzman heb ik ook zoiets meegemaakt, hij viel de mensen persoonlijk aan en begon te schreeuwen en schelden. Wat een arrogante kwal is dat ook zeg
detour schreef:tsja, slimme actie is het niet maar waarom die vrouw dan toch foto's wil maken; ze lokt imo in ieder geval wel iets uit zo.
En als Teho ofgefkot is gaat hij echt niet zeggen:"Goh, mevrouw, zou u even de camera willen doorgeven? Dan kan ik het geheugenkaartje er even uithalen."