Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ken een paar freegans hier in Nederland en die gaan echt niet in vuilnisbakken graaien. Ze vragen bij sluitingstijd aan supermarkten en op de markt of er nog iets over is en dan krijgen ze dat. Vooral op zaterdag, en de mensen die ik ken zijn ook nog vegetarisch/veganistisch, dus die eten sowieso niet echt iets zeer bederfelijks. Het eten is altijd erg lekker, soms eet ik mee! Ik vind het helemaal niet vies. Eten uit de vuilnisbak zou ik wel een beetje vies vinden... Zelf zou ik denk ik niet durven te vragen om gratis eten, en ook al ben ik niet rijk, ik heb genoeg geld om eten te kopen. Het is wel echt zonde als je ziet wat er allemaal weg wordt gegooid aan eten. Citaat:The couple have gotten rid of their TV and instead have been reading dusty old books published in their grandparents' era, books that explain the simpler lifestyle they are trying to revive. Lynn-Marie has been teaching herself how to make soap. Her husband, concerned about one day being unable to get medications, has been training to become an herbalist.