Lijken van baby's in diepvrieskist gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 13:41

Citaat:

WENDEN/OLPE - De politie heeft zondagavond in een diepvrieskist in Wenden in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen drie lijken van baby's gevonden. De kist stond in de kelder van een eengezinswoning.

De politie gaat ervan uit dat de moeder van het gezin van vijf personen dat het huis bewoonde, de drie kinderen heeft gedood en in de kist heeft verstopt. De kinderen zouden allen levend ter wereld zijn gekomen. Hoe lang hun lichaam in de diepvrieskist heeft gelegen, is nog niet duidelijk.

Politie

Een van de vijf gezinsleden heeft de politie zondag geïnformeerd. Daarop gingen agenten de woning in Wenden, ten oosten van Keulen, binnen.

De politie, het Openbaar Ministerie en de recherche maken maandagmiddag meer details bekend.

BRON: http://nu.nl/news/1552639/21/Lijken_van ... onden.html

Gruwelijk... Maar toch vraag ik mij af dat niemand dit door heeft gehad? Waarom informeerde 1 van de5 gezinsleden dit opeens? Waarom zijn die baby's in de vrieskist gestopt? Zijn ze vermoord? Wat bezield mensen om zoiets te doen?
Het wordt in ieder geval steeds raarder....

Karin

Re: Lijken van baby's in diepvrieskist gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 13:42

Dit is een eerste nieuwsbericht, er staat te lezen dat meer details maandagmiddag bekend worden gemaakt. Geduld hebben lijkt me. Lachen

bijoekimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 13:43

Je hoort steeds gekkere dingen, het ene is nog gruwelijker dan het andere, ik snap daar niks van hoor, hoe kan het nou dat je zo ver kan gaan?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 13:45

Karin schreef:
Dit is een eerste nieuwsbericht, er staat te lezen dat meer details maandagmiddag bekend worden gemaakt. Geduld hebben lijkt me. Lachen

Weet ik, maar dan staat het nog vrij om zelf ook vragen te hebben nietwaar? Knipoog

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 14:43

wat verschrikkelijk zeg, als je zoiets doet ben je aardig ziek in je hoofd lijkt mij..

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:34

Omg, ik zou er geen prettig idee bij hebben als er 3 kleine lijkjes in mijn woning zouden liggen hoor. Ben benieuwd naar meer details..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:35

Vreselijk zeg ... mensen worden ook steeds gekker..

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:45

Echt afschuwelijk die mensen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:31

Wat een gestoorde mensen heb je toch!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:42

wees in duitsland!? Lijkt wel of daar een nieuw trend is gezet ofzo.. heel kriepy dit soort dingen, waar is het fout gegaan bij die mensne he!?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:05

De zoon van de moeder heeft ze ontdekt toen hij een pizza wilde pakken. Hij en zijn zus hebben de ouders er op aan gesproken waarop de moeder zichzelf heeft aangegeven bij de politie. het schijnt werkelijk zo te zijn dat niemand het ooit gemerkt heeft. De baby's zijn rond 1985 geboren.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:16

YEGH!

Denk je een pizza te pakken, haal je je dode broertje uit de diepvrieskist, bah bah bah! Verdrietig Je schrikt je toch het leplazarus! Waar mensen wel niet toe in staat kunnen zijn..

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:08

pfff, wat gebeurt er toch met de mensheid? Waar gaat het mis? wat beweegt mensen tot dit soort daden?

De laatste tijd is het wel erg raak met dit soort gruwelijke ontdekkingen. Typisch dat het wederom een geval in Duitsland betreft.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:15

'Weer' in Duitsland? Wat is er nog meer in Duitsland gebeurd dan?

De beide drama's Natascha Kampusch en de familie Fritzl speelden zich in Oostenrijk af, mochten jullie daarop doelen.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:02

Karin: Duitsland is het afgelopen jaren veel in het nieuws geweest over baby's die op gruwelijke wijze zijn vermoord en of achtergelaten. Ik denk dat ze dat bedoelen Lachen

Echt verschrikkelijk! Hoe kunnen sommige mensen zo iets doen!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 17:03

Aanvulling van het eerste bericht:

Citaat:
WENDEN/OLPE - Een 44-jarige vrouw uit Wenden in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen wordt ervan verdacht dat zij drie baby's kort na hun geboorte heeft gedood en in een diepvrieskist in haar huis heeft gedaan.

Bekijk video

Dat maakte het Openbaar Ministerie in Siegen maandag bekend. De vrouw werd zondagavond aangehouden, nadat de lijkjes in de kist in de kelder van het gezin waren ontdekt. De vrouw heeft volgens de politie "stukje bij beetje'' over haar handelwijze gesproken en toegegeven dat zij zich van de kinderen heeft ontdaan.

Zij zou de baby's al in de jaren tachtig van de vorige eeuw hebben ingevroren. De vrouw verkeert in een shock en staat sinds haar aanhouding onder psychiatrische behandeling.

Lichaampjes

De politie ging naar het huis, nadat de achttienjarige zoon van het echtpaar op zoek naar een pizza de diepvrieskist had geopend en de drie lichaampjes had aangetroffen. Ze lagen onderin verborgen onder levensmiddelen die over datum waren.

De zoon deed de vondst zaterdag toen de ouders op een korte vakantie waren. Hij wachtte hun terugkeer af waarna hij zondag met zijn ouders naar het politiebureau reed. Het echtpaar heeft drie kinderen: Twee zonen van 18 en 22 jaar en een dochter van 24.

Zwangerschappen

Buren in Möllmicke, een plaats ten oosten van Keulen, noemen het gezin onopvallend, vriendelijk en zeer goed geïntegreerd. De vrouw heeft een zeer fors postuur. Volgens de leider van het politie-onderzoek is het zeer wel mogelijk dat de vrouw de zwangerschappen voor de huisgenoten en buren geheim heeft weten te houden.

http://www.nu.nl/news/1552639/21/Lijken ... onden.html

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:07

Scheve mond verschrikkelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:54

toch een pizza Clown

maar gestoord is het zeker wel

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 10:14

Vreselijk, ik snap gewoon niet dat mensen dat doen

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 10:19

Gedver,

ik ben nou wel benieuwd; wáárom heeft ze dat gedaan?

Je wilt toch niet leven met iets in je hoofd dat je 3 kinderen, dood, in je eigen huis, notabene in een vriezer hebt liggen??

Ik niet..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 10:22

18 jarige zoon? En de lijkjes waren zo rond '85 gedood? Heeft die zoon dan nooit wat uit de vriezer gehaald? Vraag ik mij af.
Buiten dat vind ik het verschrikkelijk. Scheve mond

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:10

Marjolein_18 schreef:
18 jarige zoon? En de lijkjes waren zo rond '85 gedood? Heeft die zoon dan nooit wat uit de vriezer gehaald? Vraag ik mij af.
Buiten dat vind ik het verschrikkelijk. Scheve mond
Misschien was de voorraad nu bijna op Haha! (geintje) tis echt verschrikkelijk natuurlijk. Denk dat dergelijke zaken nu veel meer in de media terecht komen dan voorheen. Mogelijk zijn er veel meer van dit soort gevallen waar niemand iets vanaf weet. Ik gruwel ervan!! Verdrietig

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:34

Leuk geintje

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:39

Als ze een grote vriezer hebben waar bovenop normaal alleen de spullen liggen die ze gebruiken.. Dan is dat best mogelijk ..
Ik vind het echt maar heel apart.. Wie vries nou drie kinderen in en leeft daarna nog 20 jaar verder?

Ik ben ook wel benieuwd waarom zij deze kinderen niet wilde.

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:10

Marjo_x schreef:
Als ze een grote vriezer hebben waar bovenop normaal alleen de spullen liggen die ze gebruiken.. Dan is dat best mogelijk ..
Ik vind het echt maar heel apart.. Wie vries nou drie kinderen in en leeft daarna nog 20 jaar verder?

Ik ben ook wel benieuwd waarom zij deze kinderen niet wilde.
Sowieso is het al uitzonderlijk dat een vriezer 20 jaar meegaat. Blijft daarom een apart verhaal...