Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Ik heb er geen hekel aan, wel snap ik de way of life soms niet. Zoals de wapenwet enzo.... hoeveel slachtoffers moeten er komen voor ze de trots opgeven![]()
Maar dat is net zoals bij de chinese die snap ik ook niet
katiavl schreef:Bijbel gordel is ook zo iets, veel politiekers komen hier uit.
Citaat:En dan dat onoprechte wat ik noemde; Amerikanen 'love you' al meteen. En hoe vaak ze wel niet zeggen 'god bless you'.... daar krijg ik de kriebels van.
Mystica schreef:Ik zie toch veel voorbeelden voorbijkomen waar de gemiddelde amerikaanse burger niets mee te heeft. Vergeet niet dat Bush de meest gehate president ooit is onder de amerikanen
Mystica schreef:Ik zie toch veel voorbeelden voorbijkomen waar de gemiddelde amerikaanse burger niets mee te heeft. Vergeet niet dat Bush de meest gehate president ooit is onder de amerikanen
Luckystory schreef:Mystica schreef:Ik zie toch veel voorbeelden voorbijkomen waar de gemiddelde amerikaanse burger niets mee te heeft. Vergeet niet dat Bush de meest gehate president ooit is onder de amerikanen
Tja, en toch is hij verkozen door hun.
Tot 2 keer toe.![]()
Zegt mij ook genoeg over de modale burger eerlijk gezegd
Mystica schreef:Clinton had gewoon moeten kunnen blijven
Mystica schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de 2e keer voor Bush was.
Die Kerry riep alleen maar Bush doet dit en dat en dat is fout, Hij had zelf geen standpunt en niemand had een flauw idee wat hij zelf wilde doen. Om daar dan op te stemmen is ook zeer riskant.Clinton had gewoon moeten kunnen blijven