Verkoold lijk in Nederlandse auto gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:07

Citaat:
dinsdag 29 april 2008

VREDEN (ANP) - De brandweer heeft maandagmiddag op een bosweg in de Duitse grensplaats Vreden bij Winterswijk een verkoold lijk in een uitgebrande auto gevonden. De auto is afkomstig uit Winterswijk.

De 52-jarige eigenaresse uit die plaats wordt momenteel vermist.

Lijkschouwing moet dinsdagavond uitwijzen wie het slachtoffer is, meldde de Duitse politie dinsdagmiddag.

Mogelijk wordt bij de lijkschouwing ook duidelijk hoe het slachtoffer om het leven is gekomen. De politie sluit zowel moord als een ongeluk niet uit.

Wandelaars waarschuwden maandagmiddag de brandweer omdat ze een brandende auto zagen. Na het blussen ontdekte de brandweer het verkoolde lijk.
www.gelderlander.nl

Vreselijk, en dan ook nog heel dicht bij mij in de buurt.
Lijkt me in eerst instantie een misdrijf. Werkelijk vreselijk.
Stel dat die vrouw nog leefde toen de auto vlam vatte... Nagelbijten / Gniffelen

fjordjes

Re: Verkoold lijk in Nederlandse auto gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 14:36

scheen zelfmoord te zijn, volgens mij stond dit bericht er al?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 14:46

Is inderdaad zelfmoord. Is een kennis van mij. Maar volgens mij niet nieuwswaardig voor bokt.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:07

Wat erg Boos! zelfmoord.
Ach gut voor de nabestaanden

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 18:38

Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Daarom hier een slotje.