SGP wil popmuziek verbieden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stoeptegel

SGP wil popmuziek verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 08:30

Citaat:
AMSTERDAM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil popmuziek verbieden, omdat deze zou aanzetten tot drank- en drugsgebruik. Dat meldt De Pers donderdag. "Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God", aldus Statenlid Nelis Zondag.

De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een educatieve waarde hebben. Popmuziek valt daar niet onder, zo zei Zondag tijdens een debat over subsidie voor Gelderse popcentra. "Bij popmuziek gaat het om opzwepen."

De politicus wuift het argument dat poppodia jongeren van de straat houdt, weg. "Na afloop kunnen ze ook vandalisme plegen." Verder wijst Zondag op het gebruik van drugs onder bezoekers van houseparty's. "Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek", zo zegt hij op de website van de krant.

Verbod

De SGP'er zegt zelf te betwijfelen of het ooit tot een verbod zal komen. "We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken."

Bron:NU.nl

Ik denk dat je je nu beter kan gaan afvragen, wat straks nog wel mag in dit land. Hamer
Ik weet het al: bek houden, bukken en betalen Boos!

Qimm

Re: SGP wil popmuziek verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:35

en dan ook pop muziek, de braafst tussen de rock, metal, trance, hardstyle en hardcore ROFL

Mag ik even lachend over de grond rollen.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:35

hoe kortzichtig weer....
maarre stoeptegel, je vergeet een ding... De vrouw mag alleen maar achter het aanrecht en wordt weer tot fokken gezet..

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:39

Whuhahahahahhajhaha!! Mag ik even een emmetje voor mijn tranen van het lachen! ROFL ROFL

Tja, t is maar net hoe je jezelf voor *@&%&@ wil zetten natuurlijk Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:42

Idd een hele grote emmer graag!!! Spakenburg, Urk etc, daar zitten hele grote cocaïne gebruikers, juist onder SGP jonegeren met hun drankketen etc....

Wanneer krijgen we eens een Fitna film over deze griezelige partij?

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:46

Dit doet mij denken aan dat hardcore nummer...
Housemuziek maakt jongeren kapot... Muziek!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:48

Alle extemisten zijn even eng, of ze nou christelijk, moslim of wat dan ook zijn. Brrr. Engerds.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:40

Ik gok dat punkrock ook niet geapricieerd zal worden dan? nah jammer Tong uitsteken

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:41

Het wordt hoog tijd dat we staat en kerk gaan scheiden. Die leven in een fantasiewereld.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:26

Hahaha, dit is te erg zeg Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Als iemand mij vertelt dat dit krantenberichtje was gepubliceerd in 1958 had ik het ook geloofd.
Wat een sneu volkje bijelkaar, maar goed dat hadden ze al bewezen door van hun standpunt af te stappen om geen vrouwen toe te laten in de partij als ze daarmee hun subsidie naar de maan hielpen. Rolleyes

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:28

jeetje waar slaat dit nu weer op Clown

ik lach me kapot Knipoog
ze verbieden alles wat leuk is, echt dom
slaat nergens op Rolleyes Gestoord

wat heeft popmuziek me de kerk te maken, niks

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:36

saffire schreef:
wat heeft popmuziek me de kerk te maken, niks

dat is dus het probleem, en daarom móet het verboden worden, al dat goddeloze gedoe Alleen nog maar gospel en klassieke muziek.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:41

Goh, ik heb bijna 15 jaar in de popmuziekindustrie gewerkt (platenmaatschappijen). Haha!
Hoe goddeloos!!! ROFL

Jongens, hier lach ik hartelijk om, hoor. Denken ze nou echt dat popmuziek afgeschaft kan worden?
Kijk, over verschillende soorten muziek kan je smaak verschillen, dat is al jaren zo, maar om het zo kortzichtig te benaderen. Ik ben juist blij dat er muziek is en gemaakt wordt. Bij ons thuis is muziek HEEL belangrijk en geen SGP of wat voor andere sekte dan ook, die daar iets aan gaat veranderen. Tong uitsteken

Whahaaahaaa.... Haha!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:44

Robyn schreef:
Het wordt hoog tijd dat we staat en kerk gaan scheiden. Die leven in een fantasiewereld.

is dat al een paarhonderd jaar geleden niet al gebeurd? Tong uitsteken (herrinert zich nog wat geschiedenislessen) Dan lopen ze behoorlijk achter in de tijd.
Nee, ik vind het echt nergens op slaan. Dat citaat ook. Ík denk, dat niet veel Nederlands voor het verbod van popmuziek zullen zijn.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:45

_Jennifer_ schreef:
Robyn schreef:

is dat al een paarhonderd jaar geleden niet al gebeurd? Tong uitsteken (herrinert zich nog wat geschiedenislessen) Dan lopen ze behoorlijk achter in de tijd.
Nee, ik vind het echt nergens op slaan. Dat citaat ook. Ík denk, dat niet veel Nederlands voor het verbod van popmuziek zullen zijn.

ik denk dat er helemaal niemand voor is voor dat verbod

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:46

Ik denk ook dat niemand voor zo'n verbod is Haha! . Alleen die SGPers dus. Tja, pech voor hen. Tong uitsteken

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:58

_Jennifer_ schreef:
Robyn schreef:

is dat al een paarhonderd jaar geleden niet al gebeurd?

Zolang er nog partijen zijn die vanuit een geloof een land (mede) willen besturen is dat nog niet echt gelukt zou ik zeggen. Ik vind het iig een hele slechte combinatie. Ik vind dat geen enkel geloof zich moet bemoeien met het regeren van een land.. Dat dat niet zo snel gaat gebeuren is iets anders.

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:16

Geweldig! Hahaahahah ROFL
En dan moeten ze alle andere vormen van muziek ook gaan verbieden, die zijn nog veel erger dan pop! Huilen van het lachen
Er mag dan alleen nog naar klassiek geluisterd worden.
Daar zal Nederland echt op te wachten staan ja! ROFL

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:18

In china is dat ook zo, of alleen heel gecensureerde liedjes mogen op de radio Ja

Alleen klassiek zou ik zelfs niet erg vinden, kunnen we lekker terug naar de grote balzalen enzo Lachen Lovers

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:20

En wat met heel Nederland die 1000e nummers muziek op hun computer hebben staan door alleen al te downloaden, of alle cd's/dvd's die ze gekocht hebben?
Hoehoe oppakken alsof je een misdaad begaan bent! Huilen van het lachen Dan wordt het werk van de politie nog onnozeler

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:32

Citaat:
"We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken."

"En beperken in het zelf keuzes maken..."

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:53

Twijfel echt niet langer, deze dame gaat zeker verhuizen naar een andere land. Tjee, wat een dikke onzin is dit zeg! Maar ze kunnen het toch niet gaan verbieden..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:28

_Jennifer_ schreef:
Robyn schreef:

ze zeggen van wel , maar echt zien doe ik het niet

en idd. extremisten in welke vorm dan ook, moven ermee,
ik ben van mening dat een partij die dicrimineert op basis van geslacht of op welke basis dan ook per definitie opgeheven mag worden

en popmuziek aanzetten tot van alles en nog wat
zou dan toch ook graag zijn definitie van popmuziek horen?

poppodia zijn juist ene heel goed initiatief voor de jeugd op het gebied van culturele en muzikale ontwikkeling
want wat meneer wel vergeet is dat er in dergelijke podia ook lessen worden gegeven (bv instrumenten en zang)
er zijn oefenruimtes, buiten muzikale optredens organiseren veel podia ook kunst, cultuur, theater , cabaret en andere evenementen
vel van die podia draaien op vrijwilligers, mensen worden op die manier maatschappelijk veel meer betrokken omdat het werk wat er verricht moet worden ze aanspreekt (het gros van de vrijwilligers binnen de nederlandse poppodia zouden buiten dat specifieke werk geen vrijwilligerswerk doen

deze SGP klant is weer heerlijk kort door de bocht,
laat hem alsjeblieft zijn oogkleppen eens afdoen en een enkeltje tegenwoordige tijd kopen ..

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 17:19

ik ben het helemaal met de sgp eens! Britney Spears, Christina Aguilera, Backstreet Boys, Spice girls, allemaal de bak in. De zondenaren!

Vanaf nu alleen nog maar bubbeling, gangsta rap, death metal en hardcore!!!

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 18:32

Daphnezz schreef:
ik ben het helemaal met de sgp eens! Britney Spears, Christina Aguilera, Backstreet Boys, Spice girls, allemaal de bak in. De zondenaren!

Vanaf nu alleen nog maar bubbeling, gangsta rap, death metal en hardcore!!!

Amen! Afgod

Vork