Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Idd, dat er iemand met een pistool op zak rondloopt? En er wordt wel geroepen dat de neergeschoten hond een Duitse Dog was, maar waar liep die andere man mee rond? Zal waarschijnlijk geen Chihuahua geweest zijn...
Nikka schreef:Wat een malloot. Donder ze dan in het water als ze niet willen loslaten, dan laten ze wel los. Hij liep nota bene naast het water.
Nikka schreef:Hij liep langs de Oude Schelde staat er in het bericht. Overigens wordt er hier ook wel eens gevochten tussen de reuen en die zijn dan meestal te druk bezig om mij te pakken. Als het even kan pak je ze achterin de nek en hoppa de sloot in als die in de buurt is.
Splash_ schreef:Pfffff jezus, die zou je toch zelf neerschietenOngelovelijk, waar gaat het heen, ik hoop dat de hond het haalt.
Soprano schreef:Mijn nicht heeft deze hond moeten opereren... De nier was geraakt en de darm op 3 plaatsen geperforeerd, de operatie heeft ongeveer 7uur geduurd maar de kogel is teruggevonden en de hond leeft nogde schutter is nog steeds niet gevonden...