Paul de Leeuw beschuldigd van Pedofilie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Paul de Leeuw beschuldigd van Pedofilie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 18:44

Citaat:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/90407/-B ... ofiel.html
fok.nl

Het heeft een jaar of vijftien geduurd, maar Paul de Leeuw is er dan toch eindelijk gloeiend bij. Er zijn beelden gelekt naar een buitenlandse blogger van Paul de Leeuw die zich wel heel erg pedofielerig gedraagt met een kleine jongen. De engerd. Aldus JJ.AM. Even resumerend: het betreft een fragment uit een gezellige zaterdagavondshow van De Leeuw ergens in de jaren negentig.

De Leeuw was in die tijd nog lekker controversieel en beledigde graag gehandicapten, bejaarden en kinderen. Met Keesje, een neefje van vriendin Hanneke Groenteman, haalde hij diverse malen satire uit. Zo beledigde De Leeuw hem toen hij Gordon nadeed en ging hij heel gezellig een duet zingen waarbij de jongen geknuffeld en gekieteld werd. Volgens miljoenen Nederlanders nog steeds erg grappig gevonden en wij kennen De Leeuw eigenlijk ook niet anders. JJ.AM denkt er echter het zijne van en zette het op YouTube onder het mom van: dit is een enge pedofiel. De eerste doodsbedreiging is inmiddels in the pocket:"I need to find this guy, cut him into pieces and feed him to some dogs. The sick son of a bitch is an abomination of a human being", aldus ene BoltActions.

Klik hier voor het fragment waarover de beschuldigingen gaan.

Goh, ja Scheve mond Wat vinden jullie hiervan?
Ik denk dat dit Paul ten voeten uit is, maar dit fragment kende ik nog niet, en na dit bericht te hebben gelezen ga je er wel anders tegenaan kijken en vind ik het eigenlijk ook wel een beetje te ver gaan. Het kind lijkt zich er niet aan te storen, maar die heeft het misschien zelf ook niet echt door. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dit verkeerd opvatten wat betreft het zoenen en het schuren van zijn kruis tegen het kind terwijl hij hem ondersteboven hield.

Wat vinden jullie? Gaat hij hiermee echt te ver en zou je dit bestempelen als pedofilie of iets in die richting, of is dit gewoon humor en typisch Paul de Leeuw? Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-04-08 18:56, in het totaal 3 keer bewerkt

Urko

Re: Paul de Leeuw beschuldigd van Pedofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:50

Ik vind dit gewoon typisch paul de leeuw, het hoord gewoon bij de act* het liedje volgens mij, gewoon hoe paul is!
Vind dit weer erg ver gezocht, maaroged we moeten toch iets hebben om over te klagen en om weer iemand het zwarte schaap te laten spelen?

Overigs kijk ik elke week naar zijn programma, vind het geweldig!

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:51

ik zie wel dat dit typisch paul is, maar die kusjes enzo, dat vindt ik wel een beetje te ver gaan. Ik snap ook dat mensen dit verkeerd opvatten Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:54

Ik kan me voorstellen dat mensen dit verkeerd opvatten. Ik vind Paul de Leeuw zelf niet leuk en vind dat hij vaak over de grens gaat met bepaalde grapjes en acties (die streaker bijvoorbeeld), maar ik kan verder niet over oordelen over of dit onschuldig bedoeld is of niet.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:55

Tsja ik denk (beter gezegd hoop) dat dit gewoon een act van hem is.
Maar kreeg toch wel een beetje een naar gevoel erbij.... Heb hem ook vrij snel weggeklikt iig Scheve mond

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:57

Ik vind dit filmpje een vreemde indruk geven, en kan me de reacties op het filmpje dan ook volledig voorstellen. Hoewel hij vaak over de grens gaat in zijn programma, vind ik niet dat je hem kan neerzetten als een pedofiel..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:58

ok, dus we moeten nu moeilijk gaan doen over een fragment van 15 jaar geleden? Als het écht pedofilie was en zo door de betrokkene ervaren was, had dat allang door de kerk geweest.
erg flauw om dergelijke oude koeien uit de sloot te halen. Als je iets WILT vinden, vind je dat altijd, maar kom op zeg, niet na 15 jaar

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:00

kan mij ook wel voorstellen dat mensen dit verkeerd opvatten, maar volgens mij is het gewoon de act.
En kom op het is 15 jaar geleden, als je hem dan zo graag aan wilt klagen doe dan dan voor iets wat recenter is gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:04

Iemand die niet van Paul de Leeuw houdt, of niet van homo's houdt en zin heeft in een rel rondom hem.

Ik vind het achterhaald, ik ken Paul al heel lang met zijn grappen en grollen, hij is niets meer van wat hij was, kleine 20 jaar geleden was hij altijd in opspraak en nu gaan ze het weer proberen.

Hij is vader van een jongetje, ik weet zeker dat hij daar geen pedofiele dingen mee doet, het is gewoon zijn kind en misschien knuffelt hij er wel mee, nou en??

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:05

Ik denk dat het een act is en Paul kennende, gaat het zoals zo vaak weer over een grens. Ja

Ik zou het overigens absoluut niet kunnen waarderen als iemand zo met mijn kind om zou gaan, hoor. Zou mij veel te ver gaan als moeder. Ik knuffel zelf ook heel graag met mijn dochter, we zijn heel klef, maar een Paul de Leeuw of wie dan ook, daarvan zou ik niet willen om zo met mijn kind om te gaan, hoor.
Dat vind ik te intiem en zeker een kind kan zijn/haar grenzen vaak niet goed aangeven......

Maar ik geloof echt niet dat hij pedofiel is. Is gewoon een (niet zo'n slimme) act. En Paul provoceert graag (heb met hem gewerkt toen ik nog bij zijn platenmaatschappij werkte).

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:05

Ik kijk altijd naar Paul de Leeuw, maar het begin stukje geeft me de kriebels. Als mijn man, opa of oom zo met mijn kinderen op schoot zaten had ik ze wat aangedaan.

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:06

Dit is typisch Paul de Leeuw, dat zie je zo.
Ik vind ze veel te ver gaan om te zeggen dat hij pedofiel is.
Oke, je kan het anders zien en heel vies vinden, maar dat is Paul de Leeuw, en als je dit niet grappig vindt, dat vindt je Paul gewoon niet grappig.
Al z'n grapjes zijn flauw, maar dat is juist zo leuk aan hem!

Ik kijk ook altijd Mooi weer de Leeuw, en ik vind 'm geweldig! Lachen

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:11

ik denk zelf ook dat het een typisch gevalletje van het paul de leeuw zijn zelf is .
Mijn dochter ( 7 jaar ) kwam kijken wie er aan het zingen was en zij he mama zijn hun homo Bloos .
toen heb ik dus maar even uitgelegt dat het een gekke meneer is en dat als iemand dat bij haar zo zou doen dat ze me het dan toch maar even verteld want het hoort niet .

Dus toch dubbel .
We weten dat paul de leeuw gek is en prettig gestoord .
Maar moet er niet aan denken dat het mijn eigen dochter was hoor . Knipoog

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:31

casperrr schreef:
Tsja ik denk (beter gezegd hoop) dat dit gewoon een act van hem is.
Maar kreeg toch wel een beetje een naar gevoel erbij.... Heb hem ook vrij snel weggeklikt iig Scheve mond

Same here....
Ben overigens groot fan van Mooi! Weer de Leeuw.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:33

Ik heb trouwens ooit nog eens in zijn show gezeten (Mooi! weer de Leeuw) apart figuur Vork
Hij heeft me gelukkig niet zo voor schut gezet als hij bij sommige doet, maar kreeg toch wel een beetje de kriebels toen ik voor de 2e keer opmoest Clown (en ik notabene een kushandje kreeg Zij zijn groot en ik is klein! )

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:41

_Margot_ schreef:
ik zie wel dat dit typisch paul is, maar die kusjes enzo, dat vindt ik wel een beetje te ver gaan. Ik snap ook dat mensen dit verkeerd opvatten Ja

Ben ik met je eens. Hij zoent hem wel een beetje raar. Zie je aan zijn gezichtsuitdrukking.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:45

Heb er maar 1 woord voor!
GATVERDAMME! Scheve mond

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:47

karina1977 schreef:
ik denk zelf ook dat het een typisch gevalletje van het paul de leeuw zijn zelf is .
Mijn dochter ( 7 jaar ) kwam kijken wie er aan het zingen was en zij he mama zijn hun homo Bloos .
toen heb ik dus maar even uitgelegt dat het een gekke meneer is en dat als iemand dat bij haar zo zou doen dat ze me het dan toch maar even verteld want het hoort niet .

Dus toch dubbel .
We weten dat paul de leeuw gek is en prettig gestoord .
Maar moet er niet aan denken dat het mijn eigen dochter was hoor . Knipoog

Ik zou mijn dochter ook nooit in zijn show willen hebben. Al hoewel ik denk dat ze zich wel redt tegen hem, hahaha..... Haha!

Jongens, dit is gewoon een PdL act. Zou er niet zo'n punt van maken, hoor. Knipoog
En ik ben geen fan van die man ofzo, maar ik ken hem wel een klein beetje. Haha!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:16

uh.. wat een onzin. dit is gewoon het zoeken om iemand zwart te maken. Als hij dat echt zou zijn, had hij nooit zijn 2 kinderen mogen adopteren. hij pedofiel? een beetje gekke (eerlijke) homo dat is hij. een geweldige vent!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:20

ik vind zijn shows sowieso niet leuk. hij doet t meeste ten koste van anderen :s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:28

Wat een beschuldiging zeg. Paul mag dan wel controversieel zijn maar dat doet hij nooit gemeend. Kijk af en toe naar zijn shows en alles gebeurd met een vette knipoog. Ik denk dat hij zelf ook heel erg geschrokken zal zijn van deze beschuldiging.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:29

Nadya schreef:
Ik denk dat het een act is en Paul kennende, gaat het zoals zo vaak weer over een grens. Ja

Ik zou het overigens absoluut niet kunnen waarderen als iemand zo met mijn kind om zou gaan, hoor. Zou mij veel te ver gaan als moeder. Ik knuffel zelf ook heel graag met mijn dochter, we zijn heel klef, maar een Paul de Leeuw of wie dan ook, daarvan zou ik niet willen om zo met mijn kind om te gaan, hoor.
Dat vind ik te intiem en zeker een kind kan zijn/haar grenzen vaak niet goed aangeven......

Maar ik geloof echt niet dat hij pedofiel is. Is gewoon een (niet zo'n slimme) act. En Paul provoceert graag (heb met hem gewerkt toen ik nog bij zijn platenmaatschappij werkte).

helemaal mee eens Haha!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:33

Dit is gewoon typische Paul.
Alles wat hij doet, alleen het hoofd wat hij trekt bij die kusjes is wel vreemd, maar dat is gewoon de act Koe Ik zal dat ook niet waarderen als het mijn kind zou zijn hoor!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:34

Dat filmpje gaat wel een beetje te ver vind ik.. Nagelbijten / Gniffelen
Verder weet ik niet wat ik er van zou moeten denken..

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:38

Strawberry_ schreef:
Ik vind dit filmpje een vreemde indruk geven, en kan me de reacties op het filmpje dan ook volledig voorstellen. Hoewel hij vaak over de grens gaat in zijn programma, vind ik niet dat je hem kan neerzetten als een pedofiel..

Idd. Hij gaat wel te ver vind ik, niet alles kan grappig zijn oid. Verder is het vrij typisch Paul de Leeuw met een poging van "Hoe komt de camera + de aandacht zsm naar mij toe ipv die koter op m'n schoot?"