schietpartij in de straat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

schietpartij in de straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 20:07

Een paar jaar terug zijn wij naar Houten verhuisd met het idee hier rustig en veilig te kunnen wonen. Hiervoor woonde we namelijk naast kanaleneiland maar t was net zo erg.
Hoorde ik vanochtend allemaal brandweer, politie en alles.
Schijnt dat schuin tegenover waar ik woon een schietpartij is geweest.

Wildwest in Houten
Uitgegeven: 28 maart 2008 17:27

UTRECHT - De politie heeft vrijdag de handen vol gehad aan een schietpartij in Houten. In een woning aan de Wegenbouw escaleerde een ruzie in een schietpartij, waarbij vier mannen gewond raakten, onder wie een ernstig, aldus de politie.

De schutter sloeg met enkele andere mannen op de vlucht. Een groot aantal agenten en een politiehelikopter probeerden de mannen te achterhalen. De klopjacht eindigde in een woonwagenkamp in Utrecht.

De politie legde het treinverkeer op de nabijgelegen spoorlijn Utrecht - Arnhem korte tijd stil vanwege de schietgevaarlijke situatie. De politie arresteerde uiteindelijk acht personen, onder wie ook enkele van de gewonde mannen.

Van de toedracht van de schietpartij en de identiteit van de betrokkenen heeft de politie nog geen enkel beeld, zei de woordvoerder.

LiNdA1986

Re: schietpartij in de straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 20:35

He bah, dat is wel eng om mee te maken dan en dat zo dichtbij. Gelukkig zijn ze opgepakt en krijgen ze een flinke straf!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 21:25

Nagelbijten / Gniffelen het komt nu wel erg dichtbij... Mijn broertje had het vanmiddag al over een schietpartij.

Ik kreeg altijd zo'n veilig idee bij Houten, maar de laatste tijd gaat dit wel erg achteruit

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 08:39

Normaal is het hier al bijzonder als er een kind struikeld Clown maar t was ook echt sochtens en t schieten gebeurde buiten, stel dat daar mensen gewoon fietste en ze raakte die.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 14:54

Calanddra schreef:
Ik kreeg altijd zo'n veilig idee bij Houten, maar de laatste tijd gaat dit wel erg achteruit

Je bent nergens echt veilig.. Overal kan dat gebeuren..

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 15:28

Klopt, maar toch, bij Houten kreeg ik altijd een veilig gevoel Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 13:35

jeetje, denk je te verhuizen naar een 'veilige' omgeving, krijg je dit. dat moet wel schirkken geweest zijn voor jullie. waar gaat dat heen met de maatschappij