Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:A_lette: welcome to the real world! Sensatie verkoopt, dus het staat in de krant. Sensatie geeft aandacht en aandachttrekkers zijn er zat. Dat merk je dus met al die onzin. Ik denk dat 99% van de nieuwe onzin daar vooral mee
A_lette schreef:joostvangestel schreef:A_lette: welcome to the real world! Sensatie verkoopt, dus het staat in de krant. Sensatie geeft aandacht en aandachttrekkers zijn er zat. Dat merk je dus met al die onzin. Ik denk dat 99% van de nieuwe onzin daar vooral mee
Ik studeer zelf journalistiek dus ik weet zelf wel dat dit de echte wereld is
Maar het valt mij vooral op dat de 'daders' steeds jonger worden. Ik ben 19 maar ik deed op mijn 9de ook niet zulke dingen. Zou het nieteens durven!!
A_lette schreef:Ik studeer zelf journalistiek dus ik weet zelf wel dat dit de echte wereld is
dasj_02 schreef:media en internet zijn vaak de boosdoeners
Effy schreef:Ps: Dit is wat me nu even snel binnenschiet wat betreft dit onderwerp, wellicht zijn sommige dingen kort door de bocht, maar daar is het een discussie voor toch?!
Effy schreef:Blijkbaar niet, mensen nemen niet eens de moeite om te reageren op wat er eerder gezegd is. Sterker nog, ze lezen het niet eens... Beetje jammer. Ongefundeerd een mening uiten is geen probleem, maar discussiëren blijkt toch lastig....