Niet alleen mensen lijden onder handen van Amerikanen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Niet alleen mensen lijden onder handen van Amerikanen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:39

Citaat:
3/03 Soldaat gooit hondje weg - Video

Dat VS-soldaten zich in Irak vooral bezig houden met nietsdoen wisten we al. En als ze toch eens iets doen, zoals schaamteloos kinderen pesten of hen anti-Irak slogans laten roepen in het Engels, dan leggen ze dat op video vast.

Zo ook de soldaat in onderstaand filmpje, die er niets beter vond op dan een hond weg te gooien. In een ravijn.

http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/de ... 54FF8393F8

http://nl.youtube.com/watch?v=L-r7bKtD9rM

Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord
Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Minder geschikt voor de gevoelige maag

Getver, dit zou niet mogen gebeuren!
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 03-03-08 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Niet alleen mensen lijden onder handen van Amerikanen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:41

DOODSCHIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:44

Ik zag het net op rtl 4...Ik begrijp dat die soldaten psychisch misschien in de knoop zitten,maar dit.....De kogel mogen ze krijgen...(Het janken van de pup in de lucht,geeft me steken in mijn hart en ik wordt er misselijk van!!!

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:46

Gatverdamme wat vreselijk zeg! Vooral dat gejank van die puppy.. Scheve mond

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:46

arm ding, ongelovelijk hoe hard die soldaten zijn, eng ook dat ze dit zomaar kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:47

shavira schreef:
Ik zag het net op rtl 4...Ik begrijp dat die soldaten psychisch misschien in de knoop zitten,maar dit.....De kogel mogen ze krijgen...(Het janken van de pup in de lucht,geeft me steken in mijn hart en ik wordt er misselijk van!!!

Ik ben heel erg blij dat ik het geluid dan uit had. Wat een hufter, wat een (*&&(%^^*&^^ om een onschuldige pup zo...oh...echt...ik kan hier heel slecht tegen!!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:48

Zag het net op het nieuws, schrok mij echt een hoedje... Je zou toch denken dat ze er IETS te doen hadden Gestoord

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:48

Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Daarom hier een slotje.