Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:uuuh ... jah? dus?, weet je wat er nog meer in zit? varkens en koeien... maar nee er zit een paard in... dat kan EEECHT nietvind het zo'n onzin om onderscheid tussen dieren te maken. OF je eet vlees OF je eet geen vlees... elk beest is daarnaast toch even veel waard.
tenzij je praat over bedreigde diersoorten of zo, dan vind ik het een ander verhaal... Maar nee, ik kan echt niet rauwiger zijn om een paard dan om een koe of een varken...
runningkawa schreef:@lies
Maar jij zult niet vegetarisch zijn omdat het alleen maar zielig is voor de paarden die er in zitten?
Maar om de andere dieren denk ik?
Kaka schreef:Voor zover ik weet zijn er tegenwoordig genoeg olifanten in Afrika en worden ze een beetje gek van die beesten, maar het kan zijn dat ik het mis heb en de olifant verwissel met een ander dier. En btw, het was natuurlijk bij wijze van spreken. Misschien is krokodil in je frikandel ook wel lekker
pinuts schreef:zucht, er zijn mensen die geen paardenvlees willen eten. Omdat ze daar meer van houden dan bijv van een koe. En omdat een paard je huisdier is. Dus voor die mensen is dat wel ff belangrijk om te weten.
pinuts schreef:zucht, er zijn mensen die geen paardenvlees willen eten. Omdat ze daar meer van houden dan bijv van een koe. En omdat een paard je huisdier is. Dus voor die mensen is dat wel ff belangrijk om te weten.