Twee doden bij ongeluk in Druten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineThera

Twee doden bij ongeluk in Druten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 22:57

DRUTEN - Bij een ongeluk op de Maas en Waalweg bij Druten zijn vrijdagavond twee mensen om het leven gekomen. Twee personen raakten zwaargewond. Er viel ook een lichtgewonde.

De twee dodelijke slachtoffers zaten in een auto die frontaal werd geraakt door een auto die op de verkeerde weghelft was terechtgekomen. Een derde inzittende raakte zwaargewond. De bestuurder van de auto die het ongeluk veroorzaakte, raakte ook zwaargewond. De lichtgewonde zat in een derde auto die bij het ongeluk betrokken was.

De weg is afgesloten vanaf de afslag Deest tot aan Noord Zuid.

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=41139

Cyntje

Re: Twee doden bij ongeluk in Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:18

Bloos! Verward Komt nu ook op het nieuws Ja
Zeker weer ingehaald daar Gestoord

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:25

Snap dat ook nooit dat mensen daar inhalen, ben daar ook eens ingehaald, doodeng daar. Maar goed is nog niet zeker toch?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:27

Laatst kwam ik daar gereden. Enorme regenbuien, kan geen hand voor ogen zien. Reden 2 auto's voor me, dus kon geen groot licht opzetten. En ineens zie ik 2 auto's langs elkaar en door dat slechte zicht schrik ik me kapot en stamp domweg op de rem omdat ik dacht dat er een ongeluk plaats vond!
Ging daar ook even doodleuk inhalen met dat weer Gestoord

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 02:16

Dat stuk van de Maas- en Waalweg was inderdaad al afgesloten toen wij erlangs kwamen vanaf springles, we vroegen ons al af waarom dat afgesloten was.
Eenmaal thuis wist m'n broer wat er was gebeurd, iemand uit z'n vriendengroep reed er 5 auto's achter en had het dus zo ongeveer zien gebeuren. Scheve mond

Snap ook niet dat er daar ingehaald wordt, hartstikke gevaarlijk!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 19:59

mijn vriendin stond daar in de file toen het net gebeurt was er was nog geen ambulance of politie ofzo toen ze daar was Boos! ze was helemaal overstuur maar volgens mij had die vrouw niet ingehaald maar bij het tankstation zit zon bocht maar zei reed daar gewoon rechtdoor waardoor ze dus op de verkeerde weghelft kwam ( zo zeiden ze het bij ons)

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 20:07

Er is al meer bekend over de mensen, maar nog niet wie het zijn.
Dit staat er nu op de site:

DRUTEN - Bij een ongeluk op de Maas en Waalweg bij Druten zijn vrijdagavond een 51-jarige Wijchense en haar 22-jarige dochter omgekomen. Een andere dochter raakte zwaargewond.

De auto van de moeder en haar twee dochters werd frontaal aangereden door een auto die op de verkeerde weghelft was terechtgekomen. De bestuurder van deze wagen raakte zwaargewond. Een inzittende van een derde auto die achter op de auto van de moeder en de dochters reed, raakte lichtgewond.

De weg werd afgesloten vanaf de afslag Deest tot aan Noord Zuid tot aan 12 uur afgelopen middag.

This vreselijk inderdaad en ik snap ook niet dat je daar 's avonds in kan gaan halen. Levensgevaarlijk. Scheve mond
Ik had les en heb zeker een stuk of 5 a 6 ambulance's gehoord, politie en alles erbij.. pff, vind zielig voor de gene van de familie van de moeder en de dochters! 1 dochter blijft nu achter, zonder moeder en zus(je), vind echt zielig. Scheve mond

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:43

moppielover schreef:
mijn vriendin stond daar in de file toen het net gebeurt was er was nog geen ambulance of politie ofzo toen ze daar was Boos! ze was helemaal overstuur maar volgens mij had die vrouw niet ingehaald maar bij het tankstation zit zon bocht maar zei reed daar gewoon rechtdoor waardoor ze dus op de verkeerde weghelft kwam ( zo zeiden ze het bij ons)

Bedoel je de invoegstrook richting de Croonen ( tankstation )

Eline,.. ik heb het net ook gelezen ja... Scheve mond

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 23:47

Is dat ook een croonen tankstation? Maar dat is knap banketstaaf, had ik pas ook bijna dat ik over die strook reed, dus ongeluk zat daar in een klein hoekje.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:10

Ja Is ook een Croon Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:34

ON --> NM.

ON is bedoeld voor paardgerelateerd nieuws.