Dat is toch ook gestoord gewoon..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dat is toch ook gestoord gewoon..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:43

Mn moeder vertelde gister dat ze toen ze van de winkels terug kwam aan het eind van onze straat een jongen een man zag slaan welke de jongen daarna op de grond dwong en er keihard op in begon te rammen. Iedereen stond erbij en keek ernaar. Mn moeder is toen terug het winkelcentrum ingelopen omdat dr telefoon nog thuis lag en vroeg aan een winkelmedewerster of ze de politie wilde bellen. Antwoord van de vrouw was: 'Die jongen begon toch zelf ?' ... Wow! Ookal begon die jongen zelf, iemand zo hard terug gaan rammen mág gewoon niet, klaar. Is dit de metaliteit van tegenwoordig ? 'Eigen schuld, dikke bult, zoek het maar lekker uit verder..' Wie weet wat hieraan vooraf gegaan is waarom de jongen de man sloeg. Het leek er volgens mn moeder op dat de man de vader was van de jongen... Toen mn moeder terug kwam uit het winkelcentrum was de man gestopt met slaan en liepen ze allebei weg.

Wat vinden jullie nou van dit soort dingen, en bel jij de politie als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren ?

Stoeptegel

Re: Dat is toch ook gestoord gewoon..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 00:26

Tja wat moet je eraan doen? Die lui zijn toch al niet meer te redden.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:18

Ik weet niet wat ik zou doen.. Ik zou er misschien helemaal niet aan denken om de politie te bellen omdat ik dan zoiets van heb van wat gebeurt hier?!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:07