Nou mijn mentor maakt er een sootje van, zoals meedere leraren bij ons op school, ik zat dan ook op het aoc die daar eigenlijk wel een beetje bekend om staat in leeuwarden net als meerdere mbo scholen..
Wat mijn mentor allemaal verkeerd doet:
- Hij hoort ons te begeleiden bij een heel belangrijk project voor ons eindexamen (optimaliserings advies) hij komt alleen soms gewoon niet opdagen, legt niks uit dus kortom hij begeleid ons helemaal niet..
- Wij hadden vrijdag 11 januari een excursie naar de friese hengsten keuring in het fec hij zou met geld komen om onze kaartjes af te betalen komt hij gewoon niet opdagen!!
- Hij hoort ons te begeleiden en te beoordelen bij een ander project (organiseren periodieke evenementen) en hij kwam niet eens bij onze georganiseerde crossclinic kijken waardoor we dus niet beoordeeld kunnen worden!!!
- hij zou mij stimuleren om verder te gaan omdat ik vanwege het ongeorganiseerde gedoe op school misschien zou stoppen, hij heeft in het gesprek alleen 1 keer gezegd dat ik slim genoeg was voor dit en dat ik dus niet moest stoppen voor de rest praatte hij alleen over zijn zoon!!
en zo kan ik nog wel even door gaan..
Wij hebben overigens veel leraren die dit gedrag vertonen en dus niet opkomen dagen cijfers kwijtraken en gewoon niet fatsoenlijk les geven..
Op onze hele school heb ik maar 1 echte goede leraar tot nu toe meegemaakt, hij is dan ook zo ongeveer de enige leraar die gewaardeerd word bij ons op school..
ps. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle leraren slecht zijn ofzo maar moest even mijn frustaties kwijt over mijn school
Heb op mijn vorige scholen genoeg goede leraren mee gemaakt..