ZWAARGEWONDE VROUW AANGETROFFEN Datum plaatsing: 10 jan 2008
Berlicum (Rosmalen): Een passerende automobilist heeft donderdag even voor drie uur aan de Veedijk in Rosmalen een zwaargewonde vrouw aangetroffen. Volgens onbevestigde bronnen zou het gaan om zware verminkingen in het gezicht.
De politie tast nog in het duister over de achtergrond of de toedracht van het gebeuren. Het heeft er echter schijn van dat de vrouw, wellicht om hulp te zoeken, heeft aangebeld bij de eerste huizen op de Veedijk. Dat is vlakbij de snelweg A59. De vrouw is daarna wellicht de weg opgelopen om passerende auto's aan te houden. Daar schijnt ze in elkaar gezakt te zijn. Ambulancepersoneel heeft zich over de vrouw ontfermd.
De technische recherche is volop bezig met sporenonderzoek. Ook alle nagelegen gebouwen en geparkeerde auto's worden daarbij onderzocht. Op de plaats van het gebeuren is ook een brommertje aangetroffen. Het is niet duidelijk of dat met de zaak verband houdt.
Ben ik idd ook benieuwd naar!! Wij dachten eerst toen we het zagen dat er iemand tegen een boom aan zat of iets dergelijks anders is het niet zo afgezet..maar dit is ook echt erg
Ja! Ik was aan het lessen, willen we daar heen rijden, en toen lag ze er dus. Mijn intstructrice is er naar toe gelopen, en die heeft even staan praten. Heel raar verhaal, het arme mens zat helemaal onder het bloed enzo, en het was eigenlijk vrij stil op de weg. Echt heel raar, t duurde ook lang voordat de ambulance er was!