Zwaargewonde bij explosie Delft - A13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Zwaargewonde bij explosie Delft - A13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 22:22

Bron:
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/14102

Citaat:
DELFT - Bij de oprit Delft-Noord op de A13 is dinsdagmorgen een auto in brand gevlogen. Volgens getuigen was er een harde knal te horen en kwam er veel rook vrij.

Een getuige spreekt van een explosie, die tot in de wijde omgeving te horen is geweest. De politie meldt dat de auto geheel is uitgebrand. De bestuurder, een 43-jarige Hagenaar, is met zware verwondingen aan zijn benen naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is stabiel.

Over de oorzaak van de explosie kon de politie nog niets zeggen. Volgens getuigen heeft het slachtoffer gezegd dat het om een aanslag gaat. Medewerkers van de Explosieven Opruimingsdienst en het Nederlands Forensisch Instituut verrichten momenteel bi het autowrak onderzoek naar de oorzaak van de brand. Vanuit een politiehelikopter worden foto's gemaakt. De toerit naar de A13 is de hele dag afgesloten geweest, maar werd in het begin van de avond weer vrijgegeven.

Ooggetuigen zeggen dat de getroffen auto een Peugeot is. Zaterdag speelde in Delft ook een incident met een auto van dit merk. Medewerkers van een garage vonden toen een bom onder een Peugeot die zij moesten repareren.

Er wordt overal al druk gespeculeerd. Sommigen zeggen dat het een zware crimineel is. Ik weet het niet, maar ik heb wel het idee dat Delft steeds onveiliger wordt.
Van de week al die bommelding en er zijn al eerder auto's opgeblazen hier in de omgeving...

Mireille

Re: Zwaargewonde bij explosie Delft - A13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:08

Van de week inderdaad die bommelding op de Schieweg nog. Toen had ik al zo iets van 'he bah'. En vandaag dan die ontplofte peugot. Ik raakte onwijs in de stess. Een hele goede vriend van me heeft een zilveren 2 deurs peugot, en woont in Delft.
Maar na een belletje/smsje bleek hij in orde te zijn. Pff... Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het maar niks

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 08:56

Het waren inderdaad allebei Peugeot's, dat vind ik ook zo raar. Echt heel bizar..

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 09:58

Waarschijnlijk zijn het gerichte acties, ik denk dat mensen die zich niet in het criminele circuit begeven zich echt niet zoveel zorgen hoeven te maken hoor. Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 13:57

Ik hoorde op de radio dat het waarschijnlijk een antiliaanse drugsdealer is, dus het zal hoogstwaarschijnlijk een afrekening zijn geweest. Het schijnt dat er al vaker een aanslag op hem is gepleegd.
Mis je dus niks aan...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:32

ja heb ik dus ook gehoord!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:44

Ik hoorde iemand zeggen 'je voelt je lekkerder in een Peugeot'... eigenlijk kan het niet maar ik moest wel even lachen...

Die andere auto's die een poos geleden in <Delft ontploft zijn waren overigens van een ander merk.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:25

LiNdA1986 schreef:
Ik hoorde op de radio dat het waarschijnlijk een antiliaanse drugsdealer is, dus het zal hoogstwaarschijnlijk een afrekening zijn geweest. Het schijnt dat er al vaker een aanslag op hem is gepleegd.
Mis je dus niks aan...

Dat is dus inmiddels zo goed als zeker. En hij heeft het weeeeeeeeeeer overleefd Clown

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:51

Niet toch?

Edit: toch wel! (even opgezocht op nu.nl)