geen vuurwerk door terreurdreiging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

geen vuurwerk door terreurdreiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 20:11

Geen feestvuurwerk in Brussel

In Brussel is er maandagavond geen eindejaarsvuurwerk. Dat heeft burgemeester Thielemans beslist na overleg met het crisiscentrum van Binnenlandse Zaken. De ordediensten zeggen dat de terreurdreiging nog niet voorbij is en dat het verhoogde veiligheidsalarm minstens tot 3 januari van kracht blijft. Er blijven ook extra agenten in de Brusselse straten patrouilleren.

Het terreuralarm werd afgekondigd na de arrestatie van 14 verdachten die de veroordeelde terrorist Nizar Trabelsi wilden bevrijden uit de gevangenis van Brussel. De horeca-uitbaters in Brussel zijn teleurgesteld dat het eindejaarsvuurwerk op de Kunstberg maandag wordt afgelast. Horeca Brussel begrijpt die beslissing, maar vreest wel inkomsten te verliezen.

bron vtm

Was de dreiging niet loos Clown , en waarom tot 3 januarie gaan ze er van uit dat terroristen op 4 januarie zeggen "sorry mannen het is niet gelukt, volgend jaar proberen we opnieuw". Zijn genoeg plaatsen in brussel of antwerpen waar het altijd druk is.
Het leed dat islam terreur heet Huilen

Urielle

Re: geen vuurwerk door terreurdreiging

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:41

Dan pakken ze de Antwerpse haven toch Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 00:31

Ik heb begrip voor het aflasten van het vuurwerk.Beter een keer te veel dan te weinig.
Waar ik wel moeite mee heb is dat die terroristen al weer leuk rondlopen en dan nog beweren dat die plannen een grapje waren??? Ha ha ha,ze waren alleen vergeten dat het nog geen 1 april is.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:26

Ik vind het een beetje overdreven..

maarja, beter voorkomen als genezen Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 20:28

silvana schreef:
Ik heb begrip voor het aflasten van het vuurwerk.Beter een keer te veel dan te weinig.
Waar ik wel moeite mee heb is dat die terroristen al weer leuk rondlopen en dan nog beweren dat die plannen een grapje waren??? Ha ha ha,ze waren alleen vergeten dat het nog geen 1 april is.

Snap eigenlijk niet dat een bende aanhangers van een opgeleide terrorist door bin laden zo een grapjes mogen doen.