Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:Hier ontkent Blijdorp dit nieuws: http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
Eowyn3003 schreef:Hoe bedoel je Equinecoach? (Ik weet dat het in de dierentuin niet vrij is, maar toch. Had hij zo'n slecht verblijf daarvoor?)
Eowyn3003 schreef:nee ik bedoel dat van dat hij mishandeling heeft ondergaan ipv zij. heeft zij misschien iets gegooid ofzo?
essiedepessie schreef:Arme aap, komt die tang hem weer opzoeken!
Dat mens heeft echt totaal geen kennis over gorilla's. Ze heeft hem gewoon getergd, eigen schuld dikke bult!
IJp schreef:Nee haar aanblik naar hem zei hem al genoeg.![]()
Ik meen dat ze regelmatig hem bezocht voor de uitbraak, en steeds contact met hem zocht.
Hij schijnt ook al diverse malen in zijn eigen taal te hebben aangegeven dat ie dat niet oké vond, maar de vrouw "spreekt geen aaps" en dacht dat hij haar gewoon leuk vond of zo....
Shiloh schreef:ze schijnt zeer regelmatig op bezoek te zijn gegaan bij bokito en bewust contact met hem te hebben gezocht dmv oogcontact (staren) en grijnzen of zo. (dit is voor apen tegen van agressiviteit, niet van lachen)
Ook schijnt ze door de verzorgers meerdere malen te zijn aangesproken dat ze dit niet meer moest doen omdat het bij de gorilla agressief gedrag uitlokte.