Naaktfitniss, iets voor jullie?...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Naaktfitniss, iets voor jullie?...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 11:26

Internationale interesse in naaktfitness

Gepubliceerd op dinsdag 27 februari 2007

Uit de hele wereld zullen belangstellenden zondag richting de in het Betuwse Heteren gelegen sportschool Fitworld reizen. Deze dag wordt de officiële eerste ruimte geopend waar mensen naakt kunnen fitnessen, onder de naam Nudifit.
Sportschoolhouder Patrick de Man verwacht pers uit Nederland, Duitsland, de VS en Engeland. En natuurlijk de 57 sporters die zich tot nu toe hebben aangemeld. De wethouder van de plaats komt langs om de eerste naaktfitnessschool te openen.

Hoe verklaart u deze belangstelling?
"Ik zou het niet weten. Het is ons ook plotseling op het dak gevallen. We wilden klein beginnen en hebben een maand terug daarom alleen een advertentie in een regionale krant geplaatst. Die pikte het echter op en maakte daar een voorpaginaverhaal van. Daarna is het heel snel gegaan. Iedereen reageert heel positief: we hebben geen enkele negatieve reactie gehad. Geen van mijn vaste klanten heeft opgezegd."

Een gat in de markt?
"Daar lijkt het wel op. Ik merk dat nudisten een groep zijn waar door andere mensen over het algemeen raar tegenaan gekeken wordt. Ze kunnen dan ook alleen nog terecht op hun eigen campings en stranden. Dat vond ik vreemd; waarom kunnen ze niet overal terecht? Daarom ben ik hiermee begonnen. Een hele grote stap vind ik dat overigens ook niet: op heel veel sportscholen kan je tegenwoordig ook les krijgen in paaldansen of strippen. Dit is een stapje verder en daar zijn mensen heel blij mee. Nu blijkt bijvoorbeeld ook hoe veel naturisten ik in mijn reguliere klantengroep heb. Die durven daar nu pas vrij voor uit te komen."

Is het nu een en al naakt op uw sportschool?
"Nee hoor. Het naaktfitnissen is alleen op zondagochtend, in een deel van de sportschool. Als er veel belangstelling is, kunnen we dit uitbreiden, maar ik wil eerst kijken hoe dit loopt. Voor de nudifit zetten we een deel van de zaal af. Ook de ramen bedekken we, want we zitten niet te wachten op pottenkijkers. Verder is dit de enige plek dat de kleren uit kunnen: in de rest van de sportschool worden kleren aan gehouden. Ook de instructeurs gaan niet naakt. Dat kan ik sowieso niet van ze verlangen en daarnaast moeten ze zich onderscheiden van de klanten. Dat is heel gebruikelijk: zweminstructeurs op nudistencampings houden ook altijd hun kleding aan."

Maar zeg nou zelf, het kan toch niet comfortabel zijn, dat gesport in de blote kont?
Nudisten lopen op campings ook de hele dag naakt en zijn gewend om zich zo te bewegen en bijvoorbeeld te fietsen. Ik kan me voorstellen dat het voor vrouwen op de loopband prettiger is om een bh aan te trekken. Daar is dan ook niets op tegen. Ook zijn bepaalde houdingen op de fitnessapparatuur niet bepaald vlijend. Mensen die dat ongemakkelijk vinden, kunnen dan bijvoorbeeld een handdoek over zich heen leggen."

En gaat u nu zelf ook uit de kleren op zondag?
"Nee. Ook niet op een andere dag overigens. Ik vind het prima om mijn sportschool open te stellen voor nudisten en ik ben blij dat ik hen kan helpen, maar het is niet mijn levensstijl

Bron 2007 Planet Internet...

Hier heb ik nou echt helemaal niks mee, vind het maar een onhygienisch concept.. Clown

kally

Re: Naaktfitniss, iets voor jullie?...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:32

Dit is al weer verleden tijd, dacht ik, ze hadden geloof ik teveel kijkers???? ofzo! Maar over hygiene: ze moesten wel een handdoek mee nemen naar elk apparaat waar ze op gingen. Lijkt mij ook niets al die bungelende edele delen.....

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:34

Nee geef mijn portie maar aan vicky

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 11:35

Bungelende edele delen, gatver. Als ik een nudist over het strand zie rennen in mannelijke vorm, vind ik zo'n klepel ook niet bepaald opwindend...

Ik zag vandaag stukje op het nieuws. Ze gaven aan dat het een van de slechtste uitvindingen van 2007 was. ik wist niet dat het bestond eerlijk gezegd.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:36

Bleh niks voor mij hoor hahah

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:37

Bah, en hahaha Detour Huilen van het lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:40

Ik zag het idd ook op het nieuws.. Nou nee.. geef mij meer kleding!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 11:42

"Het naaktfitnissen is alleen op zondagochtend, in een deel van de sportschool"

Stel je toch eens voor dat ze naaktkerkdiensten gingen organiseren... Bloos

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:48

detour schreef:
"Het naaktfitnissen is alleen op zondagochtend, in een deel van de sportschool"

Stel je toch eens voor dat ze naaktkerkdiensten gingen organiseren... Bloos

ROFL

hahah

ik vind het maar een vreemd iets.. maar het was blijkbaar toch niet zo'n gat in de markt?? Clown

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 12:30

En dan kom ik daarna naar de sportschool en weet jij veel wie er daarvoor op heeft gezeten (vind ik zoiezo al een naar idee) maar als ie dan ook nog naakt is geweest!! Echt gatverdamme.. die nudisten kunnen toch ook gewoon thuis sporten..

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 12:31

KiekKiek schreef:
En dan kom ik daarna naar de sportschool en weet jij veel wie er daarvoor op heeft gezeten (vind ik zoiezo al een naar idee) maar als ie dan ook nog naakt is geweest!! Echt gatverdamme.. die nudisten kunnen toch ook gewoon thuis sporten..

INderdaad... of op het strand, lekker buiten in het zand, scrubt meteen de billen! Haha!

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:23

Nee dankje Haha! haha

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 20:29

Farolover schreef:
Nee dankje Haha! haha

hier nog een.

Ik geloof dat naaktfitnes wel een hoop gedoen scheelt met omkleden enzo, je kunt zo door naard e douche.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 20:33

KiekKiek schreef:

Inderdaad.. ik vind het maar smerig. Oke, het is prima dat die mensen nu nog iets hebben wat ze naakt kunnen doen (jeetje wat een zin Huilen van het lachen ) maar dat anderen dan op dezelfde dingen moeten fitnessen als naakte mensen.. Nee sorry, dan houd ik het liever bij mijn eigen vertrouwde sportschool. Lovers

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 20:38

Sjonge ik zie meteen al die fitnessapparaten voor me en al die verschillende houdingen Huilen van het lachen

Nee ik denk dat ik me hiervan maar afzijdig hou... *proest*

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:49

*kuch* Ik zou toch liever niet naakt op een 'bovenbeenspiertraining'-apparaat (geen idee hoe die heet, zo'n stoel die je voortdurend in een bevallingshouding gooit) gezien worden. Kan iedereen naar binnen kijken Nagelbijten / Gniffelen

Nee hoor, dankje vriendelijk! Vind het hardstikke fijn voor die mensen dat ze de mogelijkheid ervoor krijgen, maar ik zou toch liever niet daar op zondagmiddag op een fiets gaan zitten waar zonet iemand met z'n blote kont op heeft gezeten, haha!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:55

Myukii schreef:
*kuch* Ik zou toch liever niet naakt op een 'bovenbeenspiertraining'-apparaat (geen idee hoe die heet, zo'n stoel die je voortdurend in een bevallingshouding gooit) gezien worden. Kan iedereen naar binnen kijken Nagelbijten / Gniffelen

"kijk schat ik haal de 35 kg ! " Vork

Nee dankje van mij hoeft het ook niet , vind het zowiezo niet hygienische.

Liseleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:58

jackgirl schreef:
Myukii schreef:

"kijk schat ik haal de 35 kg ! " Vork

Nee dankje van mij hoeft het ook niet , vind het zowiezo niet hygienische.

Hahahaha Vork

Nee ik pas ook! Clown Er zullen hoogstwaarschijnlijk ook mensen naakt rondlopen die dat toch beter maar niet kunnen doen.....

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:00

haha bah ik vind het ook een beetje vieze gedachte haha! en idd.. met al die verschillende houdingen die je moet aannemen! Huilen van het lachen
lekker ook als je aan het hardlopen bent ofzo... klappert alles lekker Tong uitsteken

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:07

Wel topasselijk dit te plaatsen zo na kerst.

* Kling klokjes klingelingeling *

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:20

[NM] Welkom op NM: Nieuws en Maatschappij (update 31/07)

Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Daarom hier een slotje. Lachen