Moeder Bijenkorf-drama uit coma

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 21:00

Vrijdag 21 december 2007
De 23-jarige vrouw die eind oktober in de Bijenkorf haar 1-jarig kindje van de vierde etage naar beneden liet vallen en vervolgens zelf sprong, is weer uit coma. De baby overleefde de val niet.
De vrouw ligt wel nog in het ziekenhuis en is er ernstig aan toe. De politie hield haar al snel na het drama aan en heeft haar inmiddels verhoord. Over de ondervraging wilde de justitie niets kwijt.
Het incident voltrok zich toen het warenhuis nog open was, voor de neus van winkelend publiek en medewerkers van het grote warenhuis.

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=31813

Het lijkt me echt vreselijk om op deze manier je kindje te moeten verliezen of getuige te zijn van dit voorval.. Maar hoe kan een kind vallen van 4 hoog? De meeste winkels zijn toch goed afgeschermd?

asjemenou

Re: Moeder Bijenkorf-drama uit coma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:02

iloveyah87 schreef:
Vrijdag 21 december 2007
De 23-jarige vrouw die eind oktober in de Bijenkorf haar 1-jarig kindje van de vierde etage naar beneden liet vallen en vervolgens zelf sprong, is weer uit coma. De baby overleefde de val niet.
De vrouw ligt wel nog in het ziekenhuis en is er ernstig aan toe. De politie hield haar al snel na het drama aan en heeft haar inmiddels verhoord. Over de ondervraging wilde de justitie niets kwijt.
Het incident voltrok zich toen het warenhuis nog open was, voor de neus van winkelend publiek en medewerkers van het grote warenhuis.

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=31813

Het lijkt me echt vreselijk om op deze manier je kindje te moeten verliezen of getuige te zijn van dit voorval.. Maar hoe kan een kind vallen van 4 hoog? De meeste winkels zijn toch goed afgeschermd?

Ik lees toch iets anders....

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:03

Nou dat is niet zo moeilijk hoor,naast de roltrap bijv. zit vaak al een opening.
En om nou alles af te schermen omdat er een "overspannen" moeder de winkel binnen zou kunnen komen wandelen.
Maar al met al is het erg triest.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 21:11

asjemenou, asjemenou, nu je het zegt ja.. Ze heeft haar kind dus eigenlijk gewoon vermoord? jeetje zeg.....

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:41

vermoord en er zelf achternagesprongen toch? Ergens kan ik het wel snappen.. Stel ze zit echt diep in de problemen, heeft niemand meer om zich heen behalve haar kind en ze heeft het gevoel dat ze uit het leven wil stappen, maar haar kind niet achter wil laten.. Dan zou dit in een zieke geest de uitkomst kunnen zijn. Tragisch.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:06

Nou, ik kan dit dus niet snappen. Ook niet iemand met zo'n ziekelijk gestoorde geest.

Ik hoop van harte, dat deze mevrouw de rest van haar leven gekneld wordt, door het feit dat ze haar eigen kindje van het leven beroofd heeft!!!

Ze kan in mijn ogen niet genoeg pijn hebben.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:11

Zelfmoord is iets egotistisch waar niemand niet eerst denkt of bij stil staat van wat van pijn ze hun familie aandoen. Ze zag het leven niet meer zitten, en wou haar kind misschien niet achterlaten.

Het meest pijnelijk zal voor haar nog komen vermoedt ik, het verder leven en dat zonder haar kind. Misschien ook nog eens een gevangenisstraf. Maar denk dat zelfs zonder dat zei voor altijd al gestraft zal zijn.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 23:17

Ik denk (ik kan geen toekomst voorspellen) dat ze alsnog zich zelf van het leven zal beroven.. Als iemand in staat is Om een 1 jarig kind van 4 hoog in een volle Bijenkorf durft te gooien en er daarna erzelf achteraan springt.. Dan is de dood voor ogen zo groot bij haar, dat ik niet denk dat ze hierna nog verder wilt leven...

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:19

iloveyah87 schreef:
Ik denk (ik kan geen toekomst voorspellen) dat ze alsnog zich zelf van het leven zal beroven.. Als iemand in staat is Om een 1 jarig kind van 4 hoog in een volle Bijenkorf durft te gooien en er daarna erzelf achteraan springt.. Dan is de dood voor ogen zo groot bij haar, dat ik niet denk dat ze hierna nog verder wilt leven...

Dit vermoed ik dus ook. Ze zal uiteindelijk alleen maar dieper in een gat vallen...

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:21

iloveyah87 schreef:

Ergens denk ik dat ook wel ja, maar goed als er een gevangenschapstraf volgt misschien dwangverpleging? Dat zal bijna niet mogelijk zijn om te doen, alhoewel niks onmogelijk is natuurlijk...

Wel geloof ik dat zei in een blind moment heeft gehandeld, maar alsnog kan ze met de waarheid leven dat zei haar eigen kind heeft vermoord?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 23:24

Maar om in je cel zelfmoord te plegen schijnt ook niet zo moeilijk te zijn... Hoevaak je wel niet hoort dat de dader als nog zelf moord pleegt...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:26

Iwan_Fjord schreef:
Zelfmoord is iets egotistisch waar niemand niet eerst denkt of bij stil staat van wat van pijn ze hun familie aandoen. Ze zag het leven niet meer zitten, en wou haar kind misschien niet achterlaten.

Het meest pijnelijk zal voor haar nog komen vermoedt ik, het verder leven en dat zonder haar kind. Misschien ook nog eens een gevangenisstraf. Maar denk dat zelfs zonder dat zei voor altijd al gestraft zal zijn.

Ja, dat denk ik dus ook.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:30

Maar ze heeft wel een lange tijd in coma gelegen.
Dus kans op hersenbeschadiging is aanwezig ( in mijn ogen heeft iemand die een baby van 4 hoog naar beneden gooit al een hersenbeschadiging maar dat daar gelaten)
Zou ze het allemaal nog wel kunnen navertellen?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 23:32

De politie heeft haar al verhoort staat er... Ik denk dat er anders zou staan, dat verhoor later plaats vindt omdat het nu nog niet mogelijk is...
Soms komen mensen vrij normaal uit een coma... (daarmee bedoel ik kwa hersenbeschadging )

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:38

Vanmiddag was op het nieuws dat ze in slechte toestand verkeerde dus de vraag is nog maar hoe het uiteindelijk met haar af gaat lopen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:46

iloveyah87 schreef:
Maar om in je cel zelfmoord te plegen schijnt ook niet zo moeilijk te zijn... Hoevaak je wel niet hoort dat de dader als nog zelf moord pleegt...

Zo vaak komt dat helemaal niet voor. Zeker niet in Nederland... Misschien teveel CSI gekeken?!? Clown

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 00:02

Haha, nee maar kwa familie drama's hoor je het wel vaak hoor!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:52

Triest... heel triest.... ik kan die mevrouw ook niet begrijpen maar je zal je realiseren dat je dit gedaan hebt als je uit zo'n coma komt...

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 18:58

Pff ja ik hoorde het op de radio, arm kind zeg Ach gut
Het is gewoon in een woord triest.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 19:02

Ik snap zulke zieke geesten als die vrouw gewoon niet.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:01

Iwan_Fjord schreef:

Ben het niet helemaal met je eens. Je weet niet hoe die mensen zich voelen.. Die zitten vaak zo in de put, dat het de enige oplossing voor hun lijkt te zijn.. Als ze eenmaal niet van hun eigen houden, zijn ze er ook van overtuigd dat een andere het ook niet doet...

ILY, denk ook dat ze uiteindelijk nog zelfmoord zal gaan plegen... Vooral na deze drama..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:04

Triest verhaal.. Vreselijk dat iemand het zo niet meer ziet zitten op deze wereld dat ze besluit er zelf uit te stappen en haar kind daarin mee te nemen.