Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloveyah87 schreef:Moeder Bijenkorf-drama uit coma
Vrijdag 21 december 2007
De 23-jarige vrouw die eind oktober in de Bijenkorf haar 1-jarig kindje van de vierde etage naar beneden liet vallen en vervolgens zelf sprong, is weer uit coma. De baby overleefde de val niet.
De vrouw ligt wel nog in het ziekenhuis en is er ernstig aan toe. De politie hield haar al snel na het drama aan en heeft haar inmiddels verhoord. Over de ondervraging wilde de justitie niets kwijt.
Het incident voltrok zich toen het warenhuis nog open was, voor de neus van winkelend publiek en medewerkers van het grote warenhuis.
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=31813
Het lijkt me echt vreselijk om op deze manier je kindje te moeten verliezen of getuige te zijn van dit voorval.. Maar hoe kan een kind vallen van 4 hoog? De meeste winkels zijn toch goed afgeschermd?
iloveyah87 schreef:Ik denk (ik kan geen toekomst voorspellen) dat ze alsnog zich zelf van het leven zal beroven.. Als iemand in staat is Om een 1 jarig kind van 4 hoog in een volle Bijenkorf durft te gooien en er daarna erzelf achteraan springt.. Dan is de dood voor ogen zo groot bij haar, dat ik niet denk dat ze hierna nog verder wilt leven...
iloveyah87 schreef:Ik denk (ik kan geen toekomst voorspellen) dat ze alsnog zich zelf van het leven zal beroven.. Als iemand in staat is Om een 1 jarig kind van 4 hoog in een volle Bijenkorf durft te gooien en er daarna erzelf achteraan springt.. Dan is de dood voor ogen zo groot bij haar, dat ik niet denk dat ze hierna nog verder wilt leven...
Iwan_Fjord schreef:Zelfmoord is iets egotistisch waar niemand niet eerst denkt of bij stil staat van wat van pijn ze hun familie aandoen. Ze zag het leven niet meer zitten, en wou haar kind misschien niet achterlaten.
Het meest pijnelijk zal voor haar nog komen vermoedt ik, het verder leven en dat zonder haar kind. Misschien ook nog eens een gevangenisstraf. Maar denk dat zelfs zonder dat zei voor altijd al gestraft zal zijn.
iloveyah87 schreef:Maar om in je cel zelfmoord te plegen schijnt ook niet zo moeilijk te zijn... Hoevaak je wel niet hoort dat de dader als nog zelf moord pleegt...
Iwan_Fjord schreef:Zelfmoord is iets egotistisch waar niemand niet eerst denkt of bij stil staat van wat van pijn ze hun familie aandoen. Ze zag het leven niet meer zitten, en wou haar kind misschien niet achterlaten.