Telefoonseks met 112

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Telefoonseks met 112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 12:46

Gisternacht zijn twee mannen uit Almere gearresteerd nadat ze een aantal keren 112 hebben gebeld. Niet omdat er het een en ander aan de hand was, maar gewoon als sekslijn.

Ze deelden met de centraliste hun fantasieën. Daar was ze schijnbaar niet van gediend, en ze stuurde na het traceren van het adres agenten er op af. Een 32-jarige Rotterdammer en een 58-jarige Almeerder waren thuis.

De twee verklaarden voor de gein gebeld te hebben, zonder kwade bedoelingen. De gesprekken, die overigens altijd worden opgenomen, zijn op een dvd gezet als bewijsstuk.

Bron: http://www.fok.nl (http://frontpage.fok.nl/nieuws/85247)

Sorry maar ik vind het grappig Tong uitsteken

Yessy

Re: Telefoonseks met 112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:49

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat een hoog percentage (90%?) van de telefoontjes naar 112 onzin zijn. Ik vind het persoonlijk belachelijk dat mensen om een andere reden dan een noodsituatie naar 112 bellen. Je zou maar wel in een dergelijke situatie terecht komen en moeten wachten omdat alle telefonistes bezet zijn met onzintelefoontjes Scheve mond

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:51

Goed dat ze die mensen oppaken...
Straks allemaal onzin lijntjes, en dan is er echt iets aan de hand en zijn de lijnen bezet.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 12:51

Ja inderdaad, dat wel.. Maar toch vind ik het wel humor dat ze dan dat nummer bellen.. Ik bedoel.. Grote kans dat je optgepakt wordt..
Wel is het inderdaad zo dat als er een noodsituatie is ze dan moeten wachten misschien.. Dat vind ik minder.. Had ik nog niet over nagedacht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:54

Lef heb je dan *LOL*
Maarja wel dom al die onzintelefoontjes..

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:05

En als hulpverleners of voorbijgangers ze nodig hebben zijn ze ingesprek omdat een of andere zieke vent zijn fantasietjes aan het vertellen is aan zo'n dame.

Vind het totaal geen humor, wat mij betreft mogen die al ongein-bellers een flinke geldboete krijgen.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:23

Vind het ook geen humor. Hebben die gasten niks beters te doen?
Ga eigenlijk met Daniella mee, een flinke geldboete voor deze bellers..

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:32

ik kan t echt niet grappig vinden. Dit soort lijnen moeten open blijven voor noodgevallen. Vraag me af of mensen t nog zo grappig vinden als ze zelf hulp nodig hebben en andere "grapjassen"de lijn in gebruik hebben.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:33

Juul schreef:
Lef heb je dan *LOL*
Maarja wel dom al die onzintelefoontjes..

lef????? volgens mij heb je wat hersencellen te kort als je dit soort domme actie's uithaald( het zijn tenslotte geen kleine kinderen meer).

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:37

grappig vind ik het niet. ze houden een lijn bezet die voor noodgevallen bedoeld is. stel nou dat er iemand 112 echt nodig had, maar dat alle centralisten in gesprek waren. dan was er 1 bij die niet in gesprek had hoeven te zijn... mss is diegene nu wel een familielid kwijt omdat die het niet overleefd heeft...

ik heb mijn broertjes toen ze jong waren ook een keer betrapt dat ze voor de lol 112 belde. ik heb ze verlinkt tegen mijn moeder. doe ik anders nooit aan, maar ze moeten inziend at het echt gevaarrlijk is voor anderen, en dat er mensenlevens van anderen op het spel staan... wat ze verder zelf doen moeten ze zelf weten. er zijn zat dingen die mijn moeder beter niet kan weten over hun. daar zal ik ze nooit in verlinken, maar met andere mensenlevens spelen vind ik niet kunnen.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:49

erg stom van die mannen...het is zovaak in het nieuws geweest dat als kinderen bellen als geintje dat het adres getraceerd kan worden....
maarja denk niet dat ze het nog een keer doen....vooral als je de dvd nog een keer moet aanhoren hahaha

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 00:26

blauw00gje schreef:
Ja inderdaad, dat wel.. Maar toch vind ik het wel humor dat ze dan dat nummer bellen.. Ik bedoel.. Grote kans dat je optgepakt wordt..
Wel is het inderdaad zo dat als er een noodsituatie is ze dan moeten wachten misschien.. Dat vind ik minder.. Had ik nog niet over nagedacht..

Ik heb anderhalf jaar op de 112-centrale gewerkt en kan je zeggen dat het absoluut geen humor is, als je weet dat er meerdere lijnen in de wacht staan en je eerst 10 misbruik telefoontje moet opnemen voor dat je een persoon aan de lijn krijgt die bij iemand staat die bv een hartaanval heeft... Voor die persoon telt dan echt elke seconde! Het zijn met name jongelui dit bellen.. En ja elke lijn moet opgenomen worden en doen ze een fake melding moet je wel 100% zeker weten dat het idd niet echt is.. Kost dus veel tijd!

Idd van de 4 miljoen gesprekken die per jaar binnen komen is 80% misbruik of onjuist gebruikt van het 112 ALARM nummer. Gelukkig zijn er eindelijk ontwikkelingen die dit moeten gaan voorkomen en wordt er tegenwoordig werk van gemaakt. Goede zaak!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 03:03

112 bel je niet voor dat soort dingen

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 03:05

Wie weet hoe hoog de nood van de twee heerschappen was!!! Lips are sealed

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 03:08

Dan kopen ze een opblaas geval of zo Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 09:59

sabineG schreef:
blauw00gje schreef:

Ik heb anderhalf jaar op de 112-centrale gewerkt en kan je zeggen dat het absoluut geen humor is, als je weet dat er meerdere lijnen in de wacht staan en je eerst 10 misbruik telefoontje moet opnemen voor dat je een persoon aan de lijn krijgt die bij iemand staat die bv een hartaanval heeft... Voor die persoon telt dan echt elke seconde! Het zijn met name jongelui dit bellen.. En ja elke lijn moet opgenomen worden en doen ze een fake melding moet je wel 100% zeker weten dat het idd niet echt is.. Kost dus veel tijd!

Idd van de 4 miljoen gesprekken die per jaar binnen komen is 80% misbruik of onjuist gebruikt van het 112 ALARM nummer. Gelukkig zijn er eindelijk ontwikkelingen die dit moeten gaan voorkomen en wordt er tegenwoordig werk van gemaakt. Goede zaak!

Ik zeg toch dat ik er zo nog niet over na had gedacht..

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:44

sabineG schreef:
blauw00gje schreef:

Helemaal mee eens, zulke grappen haal je niet uit!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:01

Onjuist gebruik vind ik nog niet eens het ergste aangezien mensen graag willen helpen en verder geen nummers weten tenzij het echt om dingen gaat die verder niet belangrijk zijn als kat in de boom etc.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:07

Ik heb m per ongeluk eens gebeld toen ik klein was Nagelbijten / Gniffelen
Heb toen ook ZO hard op m'n dak gekrege van m'n moeder dat t ook niet weer in me op zou komen!
Zulk soort idioten verdienen een lesje van mijn moeder! Extreme duivel

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:10

Die mannen zullen maar bellen,terwijl een ander in wacht staat
en dood gaat.. Lekker dan.. Sigaar
Laatst bijgewerkt door Lelanie op 12-12-07 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:10

erg goed dat ze die mensen hebbn opgepakt,,,hoe komen sommige mensen er toch bij om 112 als telefoonsekslijn te gebruiken Slapen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:45

horsefan08 schreef:
erg goed dat ze die mensen hebbn opgepakt,,,hoe komen sommige mensen er toch bij om 112 als telefoonsekslijn te gebruiken Slapen

112 is toch gratis? Nou dan bij deze heb je je antwoord Knipoog
Ergens moest ik bij de titel wel lachen, maar het is inderdaad niet goed dat zoiets gebeurd.
Hopen dat ze een flinke boete krijgen!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:51

Mijn vader is onlangs gevallen op een betonnen vloer. Even bewusteloos geweest, gat in z'n hoofd, zware hersenschudding, . Z'n vriendin was erbij en die kon in eerste instantie 112 niet bereiken. Als ik dit soort berichten lees, dan kan ik daar dus niet de humor van inzien. 112 is bedoeld voor noodgevallen en niet voor dit soort onzin. Flinke boete voor deze oversekste idioten graag!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:55

Ik kan er ook niet echt om lachen.Voor zulke dingen heb je andere lijnen... Clown

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:55

Op die leeftijd zou je beter moeten weten..