Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloveyah87 schreef:Ik vindt de straf veelste laag.
iloveyah87 schreef:Maar 5 verstandelijk gehandicapte kinderen +1 misbruiken terwijl het zijn pleegkinderen zijn? Tbs ok.sorry, maar 10 jaar cel vindt ik niet genoeg...
Prrrr schreef:iloveyah87 schreef:Maar 5 verstandelijk gehandicapte kinderen +1 misbruiken terwijl het zijn pleegkinderen zijn? Tbs ok.sorry, maar 10 jaar cel vindt ik niet genoeg...
Waar vergelijk je het dan mee? Wat zou je wel genoeg vinden, en vooral: waarom?
Citaat:en voor zover ik kan overzien is die man de rest van zijn leven niet meer vrij.
Citaat:Die kan elke twee jaar verlengd worden, en nog eens, en nog eens... totdat-ie in een longstay terecht komt.
KiWiKo schreef:TBS in zulke gevallen staat zo ongeveer synoniem aan levenslang![]()
Die man zullen ze niet zo snel gezond in de bovenkamer verklaren
iloveyah87 schreef:Het is de tweede keer dat V. voor deze strafbare feiten is 'veroordeeld'. Het eerste vonnis in deze zaak werd nietig verklaard omdat een onbevoegde rechter bij de uitspraak betrokken was.
soesita schreef:Wat ik veel erger vind is dat die man blijkbaar de eerste keer door procedurefouten zonder veroordeling is weggekomen en daardoor nog meer slachtoffers heeft kunnen maken. Dat lees je tegenwoordig veel te vaak!
iloveyah87 schreef:Het is de tweede keer dat V. voor deze strafbare feiten is 'veroordeeld'. Het eerste vonnis in deze zaak werd nietig verklaard omdat een onbevoegde rechter bij de uitspraak betrokken was.
soesita schreef:Wat ik veel erger vind is dat die man blijkbaar de eerste keer door procedurefouten zonder veroordeling is weggekomen en daardoor nog meer slachtoffers heeft kunnen maken. Dat lees je tegenwoordig veel te vaak!