Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daf schreef:Slaat helemaal nergens op die reacties, er is nog niets eens duidelijk dat het een pitbull was en of alleen pitbulls bijten....?? Ik weet dat pittbulls niet mogen en wil ook niet die discussie aangaan, maar om zo te reageren, terwijl de feiten niet eens duidelijk zijn!!
Chiqa schreef:Hij heeft gebeten dus verdient de kogel, niets kortszichtigs aan.
Poedeltje of pittbull, interesseerd me niet
Miryamk schreef:De kat van de buren heeft mijn konijn doodgebeten maar loopt nog steeds vrolijk rond, ik wil ook genoegdoening!
dorienkee schreef:daf, dat was 1 opmerking. pitbul-discussie starten heeft geen nut denk ik. De wet is dat pitbuls strafbaar zijn en worden afgemaakt. Klaar. Dat pitbul-achtige honden worden afgemaakt is een beetje onterecht, maargoed zo gaat dat hier in Nederland.
LimaGentle schreef:Chiqa schreef:Hij heeft gebeten dus verdient de kogel, niets kortszichtigs aan.
de hond had een konijn dood gebeten.. zoiets heet jacht instinct
jachthonden ook maar afmaken dan?
Meetje22 schreef:Ik geloof nooit dat de hond enkel en alleen is afgemaakt voor het slopen van een konijntje.
Daar gaan heel wat testen aan vooraf op de plaats waar het dier word ondergebracht tijdens de inbeslagname.
Blijkbaar heeft het dier afwijkend gedrag vertoond en is hierop het in laten slapen van de hond gebaseerd.
Het maakt mij geen donder uit of het een pitbull,bouvier,poedel,chihuawawa of weet ik veel is.
Een hond hoort gewoon sociaal gedrag te vertonen ongeacht het ras.
En feit is nog steeds dat een maffe pitbull meer schade kan aanrichten als een losgeslagen chihuawawa
Chiqa schreef:Hij heeft gebeten dus verdient de kogel, niets kortszichtigs aan.